خبرهای داغ:
رئیس ستادهای نماز جمعه کشور گفت:فعالیت ستاد اقامه نماز جمعه دزفول مطلوب و ایده آل است.
کد خبر: ۸۸۱۴۶۲۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
حجت الاسلام و المسلمین محمود سیاح روز پنجشنبه 7بهمن در نشست ستاد نمازجمعه دزفول افزود:نماز جمعه پایگاه مردمی حکومت است .
وی افزود:فعالیت های ستادنمازجمعه دزفول بسیار پربار و ایده آل است به همین دلیل سال گذشته بعنوان ستاد نمونه در کشور معرفی شد.
وی ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در دزفول گفت:کار اصلی ستادها برگزاری نمازجمعه است و ستاد مرکزی وظیفه ساماندهی ستادها را برعهده دارد تا ارتباط نزدیکتری باهم داشته باشند.
حجت الاسلام سیاح گفت:ستاد نماز جمعه دزفول از کلیه اقشار فرهنگی،انقلابی،جوان و پیشکسوت تشکیل شده که از این بابت یک ستاد نمونه است.
علیرضا علم مسوول ستادهای نماز جمعه استان خوزستان نیز در این نشست گفت:برگزاری فعالیت های میدانی،مشاوره مذهبی، مسابقات قرانی،مهد آدینه و پزشک جمعه از جمله فعالیت های ارزنده ستاد نماز جمعه دزفول است که باعث شده به ستادی الگو تبدیل شود.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی امام جمعه دزفول نیز گفت: شهرستان 500 هزار نفری دزفول دومین جمعیت را در استان خوزستان دارد که با تقدیم 2 هزار و 600 شهید توانسته با استقامت در برابر دشمنان کارنامه موفقی در دفاع مقدس ارائه نماید.
وی با اشاره به اصابت 176 موشک،400 حمله هوایی و 2 هزار و 500 گلوله در جنگ تحمیلی به دزفول گفت:نماز جمعه دزفول با شورو جمعیت فراوان برگزار می شود و ستادی با حضور کلیه اقشار جامعه دارد.
در این نشست گزارشی از عملکرد ستادنمازجمعه دزفول ارائه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها