حجت الاسلام ملکوتی نیا تاکید کرد:در این ایام تبیین ارزش ها و گفتمان انقلاب اسلامی به خصوص برای قشر جوان و دانشجو باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۰۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام ملکوتی نیا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی یزد در نشست کمیته دانشجویی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: در این ایام باید بیش از گذشته ارزش ها ی انقلاب اسلامی را نشر دهیم.
حجت الاسلام ملکوتی نیا با اشاره به جمله امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه انقلاب ما انفجار نور بود اظهار داشت: آنچه به واسطه انقلاب به دست آمده و به دنیا صادر شده است، نوری است که کره زمین را فرا گرفته است؛ البته عده ای در صدد هستند تا این نور را خاموش کنند،اما این انقلاب پشتوانه الهی دارد و به انقلاب اهل بیت متصل بوده و این نور خاموش شدنی نیست.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی یزد افزود:امروز دشمن درصدد است تا جوانان را نسبت به انقلاب بی تفاوت کند و قاعدتاً جوانان بی تفاوت به انقلاب تلاشی برای حفظ و نشر ارزش های انقلاب نمی کنند.
وی در پایان تاکید کرد:در این ایام تبیین ارزش ها و گفتمان انقلاب اسلامی به خصوص برای قشر جوان و دانشجو باید مورد توجه قرار گیرد.
ارسال نظرات