رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتظار می‌رود دولت محترم از عزم جدی برای استفاده از توان بسیج برخوردار باشد چون بسیج در حل معضلات اقتصادی یک لحظه درنگ نخواهد کرد و تمام عیار پای کار رفع معیشت مردم است.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۹۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۰

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی چه نقشی در رفع مشکلات معیشت اقتصادی مردم دارد اظهار داشت: بسیج نقش تاثیر گذاری در رفع معیشت اقتصادی مردم می گذارد چراکه حل معضلات معیشت اقتصادی مردم در پرتو اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است. اقتصاد مقاومتی تلاش حداکثری است تا کاهش وابستگی‌ها صورت گرفته و با تاکید روی مزیت‌های تولید داخل و خودکفایی ، به استقلال اقتصادی منجر شود.

وی با بیان اینکه حرکت بسیجی می‌تواند پیروزی نهایی در همه عرصه ها را مهیا کند افزود: از اوایل دوران انقلاب اسلامی، بسیجی در هر زمینه ای که ورود پیدا کرده پیروزی نهایی را در برداشته است. حرکت بسیجی، پیش برنده نظام مدیریت راهبردی در عرصه های مختلف اقتصادی است از این رو می‌تواند نابسامانی نظام اقتصادی را برطرف کند. حرکت بسیجی دربرگیرنده مشارکت اقتصادی عمومی است که درصدد است خوداتکایی و خودباوری ملی در زمینه های اقتصادی را فراهم کند. حرکت بسیجی تعامل موثر اقتصاد در همه عرصه ها را بوجود می‌آورد و فراهم کننده تقویت عزت ملی است.

سردار غیب پرور در پاسخ به این پرسش که تاکنون چه پیشنهاداتی به دولت پیشنهاد ارئه شده تا از ظرفیت عظیم بسیج در رفع مشکلات اقتصادی بهره برداری کند اظهار داشت: بارها به دولت پیشنهاد شده است تا از ظرفیت بسیج در رفع مشکلات اقتصادی استفاده کند. سازمان بسیج مستعفین با آغوش باز پذیرنده پیشنهادهای دولت در زمینه بهره وری از توانایی بسیج در رفع مشکلات اقتصادی بوده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود که دولت محترم هم  از اراده لازم و عزم جدی برای استفاده از توان بسیج برخوردار باشد ؛ بسیج در حل معضلات اقتصادی یک لحظه درنگ هم نخواهد کرد چرا که بسیج  تمام عیار پای کار رفع معیشت مردم است تا بتواند مشکلات اقتصادی کشورمان را برطرف کند.

ارسال نظرات