خبرهای داغ:
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان خبر داد
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان گفت: برق 8 روستا از منطقه خرمرود امروز به علت بسته بودن راه و افتادن درخت بر روی شبکه برق قطع بودند که در حال حاضر وصل شده‌اند و فقط دو روستای اشتران و حاجی‌آباد بی‌برق هستند.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۸۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
رضا جلیلوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از روز گذشته بارش برف سنگین که ارتفاع آن به حدود 70 سانتیمتر در شهرستان تویسرکان می‌رسد، باعث شکسته شدن تعداد زیادی از درختان داخل خیابان‌های شهر تویسرکان و قطعی برق در نقاطی از شهرستان شده است.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی اکیپ‌های عملیاتی برق در راستای رفع مشکل قطعی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده 8 گروه عملیاتی در این زمینه مشغول فعالیت هستند که دو گروه از همدان و نهاوند برای کمک اعزام شده‌اند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان ابراز داشت: تمام خاموشی‌های داخل شهر تویسرکان و سرکان تا بعدازظهر روز جمعه 8 بهمن ماه رفع شد.

وی یادآور شد: همچنین از 108روستای شهرستان برق تعداد 8 روستا از منطقه خرمرود امروز به علت بسته بودن راه و افتادن درخت بر روی شبکه برق قطع بودند که در حال حاضر وصل شده‌اند و فقط دو روستای اشتران و حاجی‌آباد بی‌برق هستند که اکیپ‌های عملیاتی برق مشغول رفع خاموشی در این نقاط هستند.

جلیلوند ضمن تقدیر از صبر و حوصله همشهریان عزیز خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های 121، 34922442 و 34929941 آماده دریافت مشکلات و اعلام قطعی‌های برق هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات