عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
ندیمی گفت: ما باید بخشی از ساخت و ساز کشور را در رابطه با مهندسی و عمر مفید به نحوی تعریف کنیم که هزینه هایش به حداقل برسد.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۶۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۰

ایرج ندیمی، عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حادثه پلاسکو گفت: پدیده ای در کشور به نام بافت های فرسوده و ساختمان های مستهلک وجود دارد.

وی افزود: طبیعی است که پیگیری این مسائل در درون شهرها بر عهده شورا ها و شهرداری ها است. اما از نظر تخفیف های مالیاتی و بیمه کارگران و سایر خدمات بر عهده دولت است.

ندیمی تصریح کرد: دولت اکنون در حادثه ساختمان پلاسکو ورود و از نظر بیمه اشخاص و ساختمان و حوزه های مالیاتی و امکان ساخت مجدد کمک هایی پیش بینی کرده اند .فرو ریختن ساختان پلاسکو نشان داد که همه باید برای رفع آن کمک کنند و نهادها و بنیادها سازمان ها و ستاد ها هم می توانند در رابطه با ساختمان پلاسکو کمک هایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: به هرحال آنچه که مهم است ما باید بخشی از ساخت و ساز کشور را در رابطه با مهندسی و عمر مفید به نحوی تعریف کنیم که هزینه هایش به حداقل برسد و به نظر می رسد از این جهت با مشکلات ویژه از نظر زمان مواجه هستیم.

ارسال نظرات