خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: کارگران نقش اساسی و محوری را در پیروزی انقلاب داشتند و در حال حاضر سربازان جنگ اقتصادی در کشور هستند.
کد خبر: ۸۸۱۴۳۸۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد سنجری صبح امروز در نشست خبری برنامه های دهه فجر اظهارداشت: جامعه کارگری کشور نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند.

مدیر کل اداره تعاون و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه ستاد دهه فجر در جامعه کارگری با هدف تبیین نقش کارگران در عرصه تولید و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه کارگری تشکیل شده است، گفت: کارگران از همان ابتدای انقلاب، در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در دوران سازندگی و حال در جنگ اقتصادی نقش ارزشمندی را ایفا کرده اند.

سنجری با بیان اینکه کارگران سربازان جنگ مقدم در حوزه اقتصاد هستند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد شور و نشاط در بین کارگران از دیگر اهداف برنامه های دهه فجر است.

وی با بیان اینکه 30 برنامه فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی در طول دهه فجر در ادارات کار و تعاون سراسر استان برگزار خواهدشد، افزود: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده های شهدای کارگرو برگزاری یادواره شهدای کارگری بشرویه را از جمله برنامه های محوری این دهه است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر ویژه کارگران در سطح استان را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد و عنوان کرد: برگزاری مراسم ورزش صبحگاهی برای باز نشستگان، افتتاح نمایشگاه کتاب و صنایع دستی و برگزاری مراسم شبی با قرآن از برنامه های دهه فجراین سازمان می باشد.

وی افتتاح ساختمان کسب و کار و افتتاح مرکز حمایت آموزش مهر آفتاب را از دیگر برنامه های دهه فجر دانست و ادامه داد: برگزاری مسابقات پرسش و پاسخ ، شرکت منسجم و یکپارچه کارگران در مراسم دهه فجر بخصوص 12 بهمن و 22 بهمن را از دیگر برنامه های جامعه کارگری عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه کشور در طی انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس 14هزار شهید کارگر را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: خراسان جنوبی 333 شهیدرا در انقلاب و هشت سال دفاع را تقدیم انقلاب کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها