خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر (عج) قزوین :
مسول بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: بسیج رسانه امسال تلاش کرده است تا برنامه های خود را درون زا کند و بیشتر برنامه ها نیز تولیدی می باشد.
کد خبر: ۸۸۱۴۳۸۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

امیری مقدم مسئول بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص «مهمترین برنامه های بسیج هنرمندان طی دهه فجر» اظهار کرد: با توجه به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های عمومی از قبیل دیدار با پیش کسوتان هنری، خانواده معظم شهدا هنرمند و برگزاری محفل شعر انقلاب برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره در زمینه های هنری در ناحیه آموزش و پرورش قزوین و برپایی نمایش های خیابانی در شهر صنعتی البرز و نمایش دیوار در تاکستان صورت می‌گیرد.

این مسئول اظهار کرد: پنجمین مجمع بسیج هنرمندان بعد از ظهر 17 بهمن ماه با حضور اعضای این قشر از بسیج برگزار خواهد شد.

امیری مقدم تبیین کرد: تفاوت برنامه امسال با سال گذشته در حوزه هنری، تولید محور بودن در حوزه بسیج می‌باشد و همچنین نمایش  های خیابانی، جشنواره انقلابی رویکرد، به همین صورت تبیین گفتمان امام و ولایت می‌باشد.

این مسئول تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه های دهه فجر امسال بحث تبیین موضوع معنویات در بیانات مقام معظم رهبری و نیز ادامه بحث مدافعان حرم می‌باشد.

وی تصریح کرد: امسال در بحث نمایش هایی که به اجرا در خواهند آمد افشاگری سیاسی و تفکر سلطه طلبانه ای که غرب در منطقه دنبال می کند از موضوعاتی است که به آن پرداخته خواهد شد.  

امیری مقدم در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: بسیج رسانه امسال تلاش کرده است تا برنامه های خود را درون زا کند و بیشتر برنامه ها نیز تولیدی می باشد.

1011/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها