فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: تفکر بسیجی و انقلابی گری در بین احاد ملت، سد محکی در برابر توطئه های دشمنان بوده است.
کد خبر: ۸۸۱۴۳۷۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، ،سرگرد روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران در یادواره 27 زن شهیده شهرستان مهران با اشاره به توطئه‌های استکبار علیه ایران اسلامی طی 38 سال گذشته، اظهار کرد: دشمنان در برهه های مختلف تلاش داشتند از تثبیت و صدور انقلاب اسلامی جلوگیری کنند که با درایت حضرت امام خمینی(ره)،امام خامنه ای(مدظله العالی) و بصیرت مردم، هرگز نتوانستند به اهداف شوم خود دستپیدا کنند.

وی افزود: ما باید ماهیت استکبارستیزی انقلاب را حفظ کنیم زیرا که جنگ جدید دشمن ،جنگ نرم است و به تعبیر رهبر شبیخون فرهنگی است و با ناتوی فرهنگی علیه ملت ما مبارزه می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مهران با اشاره به بصیرت ملت ایران و تبعیت بی چون و چرا از بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: تا به امروز تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌های دنیای غرب با رهبری مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران خنثی شده است.

وی با اشاره به دوران پر شور دوران دفاع مقدس و با تاکید بر اینکه این جنگ به مردم و کشور ایران تحمیل شده بود اعلام کرد: هدف استکبار جهانی از طراحی 8 سال جنگ تحمیلی نابود کردن و تصرف کشور در کوتاه ترین زمان ممکن بود.

جاویدان با ابراز اینکه تمامی کشورهای استکباری دنیای غرب در جنگ 8 ساله ایران و عراق با دشمنان هم پیمان بودند تصریح کرد: ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با تکیه بر ائمه اطهار بر دشمنان فائق آمد.

این مراسم با حضور اقشار مخلف مردم در سپاه ناحیه مهران برگزار شد و ویژه برنامه هایی همچون پخش کلیپ،موسیقی حماسی و قرائت شعر و مقاله اجرا شد

 
ارسال نظرات