خبرهای داغ:
فرماندهي تيپ 116 شهيد صفوي قزوين در مراسم صبحگاه عمومي اين تيپ در جمع كاركنان پايور و وظيفه گفت: انقلاب اسلامي ايران يادآور طلوع اسلام و خاستگاه ارزش هاي اسلام ناب محمدي(ص) است.
کد خبر: ۸۸۱۴۳۳۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امير سرتيپ دوم ستاد بيژن فلاحي ضمن عرض تبريك فرا رسيدن سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران خاطرنشان كرد: نقطه آغاز و شروع انقلاب اسلامي ايران از سال 42 با سخنراني هاي كوبنده و افشاگري هاي حضرت امام خميني(ره) در دوران اوج خفقان بر عليه خيانت هاي رژيم ستمشاهي و ظلم و ستم طاغوتيان شروع و در 22 بهمن ماه سال 57 به ثمر نشست.

وي در ادامه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي افزود: اگر اين انقلاب زنده است  به خاطر رهبري پيامبر گونه حضرت امام خميني(ره) و نايب برحقش فرماندهي معظم كل قوا امام خامنه اي (مد ظله العالي) و از خود گذشتگي ها، ايثارگري ها و فداكاري هاي شهدا است.

فرماندهي تيپ 116 شهيد صفوي قزوين در راستاي افزايش بصيرت، حفظ انقلاب و شناخت دشمن گفت: بايد در شناخت دشمن همواره كوشا باشيم و فعاليت هاي خود در جهت جلوگيري از نفوذ دشمن را افزايش دهيم تا اين انقلاب را به دست امام زمان (عج) بسپاريم.

امير سرتيپ دوم ستاد بيژن فلاحي در پايان سخنانش از ارتش جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك نيروي خدوم ملت و انقلاب ياد كرد و افزود: نيروهاي مسلح ما به طور كامل تابع رهبري و فرماندهي كل قواست و با تمام وجود پرچمدار قرآن، اسلام و انقلاب اسلامي است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها