خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

سه جایزه ارزنده از جشنواره ملی ابوذر به استان قزوین تعلق گرفت

مسئول سازمان رسانه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: استان قزوین اولین و تنها استانی است که در نشست تخصصی اخلاق رسانه با حضور امام جمعه برگزار کرد و یکی از امتیازات برای استان قزوین محسوب می‌شود و دست آورد بزرگی است.
کد خبر: ۸۸۱۴۳۲۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

محمد سرباز مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون برنامه های این سازمان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همین مناسبت در بیستم بهمن ماه سال جاری نشست تخصصی برای اصحاب رسانه که با سخنرانی حجت الاسلام عابدینی برگزار می‌گردد که این نشست به صورت فصلی در دفتر ایشان  صورت می‌گیرد.

این مسئول افزود: تمام برنامه های بسیج رسانه در راستای تعمیق معنویت و ارائه آخرین اخبار و تحلیل ها از وضعیت استان و مشکلات اصحاب رسانه است و در این فصل از نشست برنامه هایی برای یوم الله دهه فجر برای ارائه داریم.

سرباز ادامه داد: در سال جاری برنامه های بیشتر و پر رونق تری برای ارائه داشتیم که باعث پیشرفت کاری بسیج رسانه قزوین شد، جشنواره های ملی، برنامه های رفاه اصحاب رسانه، اردوهای رسانه ای، و برنامه های دیگری چون ترویج عرصه های مقاومتی استان، روز بسیج رسانه، جشنواره ابوذر و همایش روز خبرنگار و برگزاری مسابقات متعدد نظیر تیتر نویسی در دفاع مقدس، مسابقات عکاسی  و ازین دست بوده است .

وی متذکر شد: سازمان بسیج رسانه در همایش کشوری بعنوان رده برتر کشور معرفی شد و سه جایزهارزنده از جشنواره ابوذر به استان قزوین تعلق گرفت. حجت الاسلام احمدی مسئول صالحین برتر کشور شناخته شد و آقای هاشم الله یاری نویسنده برتر و سرآمد در زمینه یادداشت نویسی انتخاب شده است.

سرباز در خصوص به نوآوری های کاری خود عنوان کرد: استان قزوین اولین و تنها استانی است که نشست تخصصی اخلاق رسانه را با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه برگزار کرد و یکی از امتیازات برای استان قزوین محسوب می‌شود و دست آورد بزرگی است.

محمد سرباز مسئول بسیج رسانه در پایان این گفتگو ابراز کرد: هدف از برگزاری برنامه ها جذب و سازماندهی آموزشی اقشار و در راستای اهداف انقلاب و بسیج است و برگزاری برنامه های تخصصی و عقیدتی و سیاسی و اعلام آمادگی در صحنه رسانه در مقابله با جنگ نرم است.

1007/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار