بخشداران باید به طور جدی در زمینه اجرای یک طرح یک روستا، ورود یابند و حداکثر تا دو هفته آینده شهرستان‌های استان آن را آماده کنند تا طرح‌های برجسته مشخص شود.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۵۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون استاندار مازندران با بیان اینکه مسئولان در مرز اعتدال و قانون خارج نشوید و این بسیار مهم است، بیان کرد: امسال وزارت کشور چند شاخص را برای استانداران مشخص کرده که یکی از این شاخص‌ها امنیت است و این امنیت در بخش‌های مختلف این استان و کشور مشاهده می‌شود.
 
علیرضا یونسی در نشست هم‌اندیشی بخشداران دو شهرستان آمل و بابل در بخشداری دشت‌سر با بیان اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی این مردم بودند که در همه صحنه‌ها با حضورشان توانستند به خوبی ورود یابند تا تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی شکل گیرد، افزود: حقیقتا در همه حماسه‌ها نقش مردم بوده تا این پیروزی‌ها به وجود آید و حماسه ششم بهمن نیز یکی از این برگ زرین بود که در زمان تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی با رشادت‌های مردم این شهرستان شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهری که ریشه عمیقی در تاریخ ایران دارد و با وجود علما، بنیانگذاران علویان و مرعشیان و مذهبی و دینی از شهرستان‌های نادر کشور است، تصریح کرد: این شهرستان در حوزه‌های مختلف آگاهی، فضیلت‌بخشی، هنر، ورزش، علمی و مذهبی و دینی شناخته شده است و آمل به مثاله ستاره پرفروغ در دوران تاریخ ایران همواره درخشیده است؛ از جنگ تحمیلی مردم این شهرستان تا آخرین نفس به خوبی رقم زدند.

یونسی در زمینه دو انتخابات 96 یادآور شد: با توجه به فراررسیدن فضای انتخابات و سیاسی مسئولان امر نباید نگران باشند که به دولت بداخلاقی، بی‌احترامی می‌شود زیرا ممکن است حتی به نظام جمهوری اسلامی ظلم ‌کنند.

وی ادامه داد: شوراهای بخش باید این امنیت بسیار جدی بگیرند و به مسئله تکریم با مردم توجه کنند و در این دولت هیچ شانی بالاتر از تکریم مردم نمی‌داند زیرا این دولت همه تلاش خود به کار می‌برد.

یونسی با اشاره به اقتصاد مقاومتی براساس تاکید استاندار مازندران "یک طرح، یک روستا" از همه بخشداران استان خواستار اجرای این برنامه در بخش‌های خود شد و گفت: بخشداران باید به طور جدی در این زمینه ورود یابند و حداکثر تا دو هفته آینده شهرستان‌های استان آن را آماده کنند تا طرح‌های برجسته مشخص شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه در زمینه کاهش آسیب‌پذیری نیز بخشداران پایه کار بیایند و به واکاوی طلاق، ازدواج، اعتیاد و جرم حوزه‌های خود پرداخته و مناطق آسیب‌پذیر را مشخص و در اولویت قرار دهند، افزود: در اجرای انتخابات نیز به مانند مفاد انتخابات گذشته و مطابق قانون و بدون دخالت ارگان دولتی به برگزاری آن برگزار ‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هر یک از بخشداران نماینده عالی دولت و حکومت هستند و در نمایندگی حکومت باید از همه ظرفیت‌های حکومت با همه ابعاد استفاده کنند و در امر نمایندگی عالی دولت از همه مواضع سیاسی محافظت کنند، عنوان کرد: بخشداران استان در امر معیشت مردم حساس باشند و به ارائه خدمات اجتماعی، رفاهی، ورزشی، فرهنگی و اقتصادی توجه داشته باشند؛ صادقانه با مردم برخورد کنند و هیچ وقت کاری نکنند که دل مردم با شما راضی نباشد.

یونسی با اشاره به اینکه اقدامات برجسته دولت در دسترس‌تان باشد و دستاوردهای این دولت را به مردم آگاهی‌سازی کنید، تصریح کرد: در حوزه بخش خود به تهیه دفترچه‌هایی بپردازید و با برپایی نمایشگاه دستاوردهای بخش را به نمایش بگذارید تا همه طبقات اجتماعی برای مشاهده این نمایشگاه‌ها حضور یابند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های اساسی نظام و از ایده‌های خوب مردم استفاده کنید زیرا این هنر مدیریت است که از این ایده‌ها بکار گرفته شود، مطرح کرد: پاشنه آشیل دولت تبلیغات است، این دولت در رسانه و تبلیغات مظلوم است و یکی از مظلوم‌ترین دولت‌ها در حوزه انعکاس مجاهدات صادقانه پزشک جامعه است.

معاون استاندار مازندران اضافه کرد: از طرفی یکی از بمباران تبلیغات مسموم غیرصادقانه، غیردلسوزانه و غیردردمندانه با روح انسان سازکاری ندارد و دولت را آسیب می‌رساند بنابراین هر یک از بخشداران و فرمانداران به تبلیغات گسترده دولت تدبیر و امید بپردازند.

وی عنوان کرد: مدیران با آگاهی از دستور جلسات حضور یابند، مشارکت‌های مردمی در بخش‌ها صورت گیرد و مسئولیت‌ها را به بخش‌های کمک‌کار قرار دهید؛ همچنین گزارش‌های تحلیلی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ارایه دهید.

یونسی با بیان اینکه از مسئولان امر هیئت معتمدین در سه دسته تشکیل شود و از افراد شایسته و طرفداران دولت، غیر از مخالف دولت و نظام انتخاب شود، خاطرنشان کرد: ارتباط با طبقات اجتماعی سرلوحه کاری خود داشته باشید و فقط به شوراهای محل اکتفا نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها