خطیب جمعه تربت‌جام با اشاره به اظهارات ترامپ که در مراسم تحلیف در برون‌رفت از مشکلات اقتصادی مطرح کرد. بیان داشت: گره‌گشایی اقتصاد ورشکسته آمريکا اقتصاد مقاومتي رهبر انقلاب به‌عنوان يک راهبرد است.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۴۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام جواد طاهري با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي گفت: اگر تقواي الهي به‌طور جمعي باشد آرامش‌دهنده است و اين نگاه باعث پيروزي يک اُمت می‌شود، همان‌طور که عامل پيروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران؛ ايمان به خدا، اعتقاد به اسلام، وحدت کلمه و ولایت‌فقیه است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) به خداوند و اسلام ناب محمدي و هدف خودش که تکیه‌بر مقاومت و ایستادگی و مقابله با دشمن و شکست نظام استبدادي رژيم پهلوي بود ايمان داشت.

وي با اشاره به عوامل ماندگاری انقلاب اسلامي تصريح کرد: توجه به اسلام، تبعیت از رهبري، حضور مردم، دشمن‌شناسی، خدمت گذاري، بصيرت و آگاهي از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامي است.

امام‌جمعه تربت‌جام با اشاره به اتفاقات روز گفت: همزمان با حادثه پلاسکو صدها نفربر اثر جاري شدن سيل در سيستان و بلوچستان بی‌خانمان شدند و تکيه زياد رسانه کشور و سایت‌ها به این حادثه به‌نوعی مردم گرفتار دربند سيل فراموش شدند.

طاهري ادامه داد: متأسفانه رسانه ملي در حادثه سيل سيستان و بلوچستان منفعلانه عمل کرده است و نتوانست همانند حادثه ساختمان پلاسکو پوشش کامل خبري دهد تا مردم بی‌نیاز از رسانه‌های غربي شوند و این موضوع مورد انتقاد است.

وي با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمريکا در مراسم تحليف گفت: تکیه‌گاه سخنان ترامپ اين بود که مردم من را سرکار آورده و قدرت را باید به مردم بدهيم و براي گره‌گشایی از اقتصاد ورشکسته آمريکا اقتصاد مقاومتي که رهبر انقلاب به‌عنوان يک راهبرد مطرح کرده‌اند را موردتوجه و تأکید قرار داده است.

امام‌جمعه اضافه کرد: رئیس‌جمهور آمريکا خطاب به مردمش به نوعی يادآوری کرد تا با خريد کالاي آمريکايي از توليد کشور خود حمايت کنند تا خدمتی به کارگران این کشور کرده و آنان را از فقر نجات دهند.

طاهري با تبريک فرارسيدن ايام دهه فجر گفت: همه‌کسانی که زبان گويايي دارند با بازگويي دستاوردهاي معجزه‌آسای انقلاب مردم را به‌نظام اسلامي اميدوار کنند.

وي تأکید کرد: اين انقلاب که با زحمت مردم ولايت مدار، خون شهدا، استقامت امام و رهبري به‌دست‌آمده و با حفظ و حراست لحظه‌ای از اهداف اصلی انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نخواهيم نشست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها