امام جمعه شهرستان بردسکن:

خود سازی شرط تحقق جامعه اسلامی است

امام جمعه شهرستان بردسکن با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب به شکل گیری یک دولت اسلامی بیان داشت: خود سازی شرط تحقق جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۳۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اصغر امینی، در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعۀ این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی و گرامی داشت نام و یاد شهدای آتشنان حادثه پلاسکو  گفت: مسایلی که نیاز به توجه و فکر است یاد شهدای آتش‌نشان حادثۀ پلاسکو است که ابراهیم‌وار خودشان را به آتش زدند.

وی در ادامه گفت:  ما در آستانۀ ۱۲ بهمن، سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) هستیم، سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلوع سی‌ونهمین سال انقلاب اسلامی هستیم؛ یک اربعین است که در حال گذر از انقلاب ماست و در اسلام ۴۰ سن کمال است.

حجت‌الاسلام امینی گفت: مقام معظم رهبری، دهۀ چهارم انقلاب را دهۀ پیشرفت نامگذاری کردند و فرمودند: تشکیل حکومت اسلامی پنج مرحله است که باید بگذرانیم اما ما هنوز در مرحلۀ سوم هستیم؛ اولیم مرحله نفس انقلاب است که در سال ۴۱ جرقه های آن زده شد و در سال ۵۷ پیروز شدیم.

وی بیان داشت: دومین مرحله ایجاد نظام اسلامی و مرحلۀ سوم دولت اسلامی است که ما الان در این مرحله هستیم و به فرمودۀ مقام معظم رهبری همۀ مسئولان باید به این مرحله که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است توجه کنیم.

امام جمعه بردسکن ابراز کرد: معظم له فرمودند اقداماتی که در این مرحله انجام شده است ناکافی است، دولت به معنی تمام مسئولین است و چه من و چه تمام مسئولین باید خودسازی داشته باشیم که شرط اساسی و اصلی شکل‌گیری یک دولت است.

وی گفت: شعار اصلی مردم دین و عدالت است که در همۀ بخش ها چه اقتصادی و چه قضایی باید رعایت شود و دولت اسلامی یعنی اینکه رفتارمان با خودمان با مردم و رفتار جهانی ما طبق معیارهای اسلامی باشد چهارم اینکه کشوری اسلامی باید داشته باشیم همراه با عزت حقیقی مردم و ارتقاء در مرحلۀ جهانی.

حجت‌الاسلام امینی تأکید کرد: باید پیرو منویات مقام معظم رهبری باشیم، رهبری که ولایت فقیه و جانشین امام زمان(عج) است و همانطور که ایشان فرمودند مسئدولین باید با جدیت با حقوق های نجومی و اختلاس ها برخورد جدی داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار