رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در جمع اساتید بسیجی طلاب خراسان رضوی:

ولایت پذیری بیگانگان، محرم اسرار شمردن دشمن و ضعف ایمان زمینه های نفوذ دشمن را فراهم می کند

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه زمینه های نفوذ دشمن را ولایت پذیری بیگانگان، محرم اسرار شمردن دشمن، ضعف ایمان و غفلت از مدد الهی و ترس از توطئه دشمن برشمرد.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۲۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، در جمع اساتید بسیجی طلاب خواهر استان در هتل امامت مشهد به بحث نفوذ دشمن و اهداف آن پرداخت.
 
وی با اشاره به هشدارها و تذکرات در بیانات امام و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی گفت: دشمن وقتی نا امید شود از ارعاب و خدعه و نفوذ استفاده می کند.
 
محمدی نفوذ را تاثیر گذاری دشمن در رفتار، افکار، آرمانها، اولویت ها، خواسته ها و هویت دیگران به شکل نامحسوس و مخفیانه تعریف کرد.
 
وی با بیان اینکه عرصه نفوذ وسیع است و منحصر به فرد و اشخاص نمی شود گفت: نفوذ دارای دو مرتبه فردی و جریانی است که نفوذ جریانی به مراتب خطرناک تر از فردی است.
 
وی اضافه کرد: دشمن وقتی فهمید حمله نظامی در دنیا پاسخگو نیست در بحث تحریم ها از مقوله اقتصادی وارد شد که در این زمینه هم با شکست روبرو شده و از بعد نرم افزاری، فرهنگی، اخلاقی و دینی وارد عمل شد.
 
محمدی هدف نفوذ دشمن را مقابله با گفتمان انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: در حال حاضر دشمن نقطه قوت ما را هدف قرار داده است.
 
وی افزود: ما با مبنای تفکر آمریکا و غرب مشکل داریم، مبنای تفکر غرب خلاف اسلام و قران است.
 
رئیس سازمان اوقاف کشور گفت: دشمن از نفوذ، شش هدف را دنبال می کند اول تغییر باور در ایمان و اعتقاد دوم غفلت از سرمایه داخلی و توان ملی سوم نهادینه سازی سازش و تسلیم در برابر دشمن چهارم ایجاد انحراف از مسیر قرآن و اسلام و اهل بیت پنجم ایجاد مشکلات، گرفتاری، فساد و تباهی و آخرین و ششمین مورد تحمیل خواسته ها ی خود به طرف مقابل است.
 
محمدی زمینه های نفوذ دشمن را ولایت پذیری بیگانگان، محرم اسرار شمردن دشمن، ضعف ایمان و برخی از گناهان که ایمان انسان را ضعیف می کند و غفلت از مدد الهی و ترس از توطئه دشمن برشمرد.
 
وی با اشاره به آیات قرآن شیوه های نفوذ دشمن را دروغگویی، تضعیف جایگاه رهبری، نفاق، متهم کردن به فساد، استفاده ابزاری از دین و تفرقه افکنی عنوان کرد.
 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: بصیرت و آگاهی، بی اعتمادی به دشمن، مبارزه و رفتار با صلابت در برابر دشمن، حفظ وحدت و اتحاد، مرزبندی قاطع با دشمن و اطاعت متعبدانه از رهبری از راههای مقابله با نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی است که اسلام ناب محمدی را هدف قرار داده اند.


 



ارسال نظرات
پر بیننده ها