مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از بهره‌برداری ۵ طرح عمرانی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان ایلام با اعتباری نزدیک به ۳ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۲۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام حسن شهیدی از بهره‌برداری 5 طرح عمرانی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان با اعتباری نزدیک 3 میلیارد ریال خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌های محوری در ایام الله دهه فجر در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان ایلام تصریح کرد: بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های عمرانی، مراسم جشن انقلاب و گرامیداشت یوم الله 22 بهمن از برنامه‌های محوری این اداره کل است.

شهیدی با اشاره به پروژه‌های شاخص قابل افتتاح در این ایام گفت: تربت‌خانه، شبستان و محوطه‌سازی اطراف بقعه پیرحمزه (ع) شهرستان چرداول با اعتباری بیش از 500 میلیون ریال از محل نذورات بقعه و اعتبارات 2 درصد نفت و گاز تکمیل شده و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

   وی افزود: از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر محوطه‌سازی صحن شمالی و غربی بقعه امام زاده سید ناصر الدین(ع) شهرستان دهلران با اعتباری بیش از 400 میلیون ریال و زیربنای 1000 متر مربع از محل اعتبارات نذورات بقعه، احداث 6 واحد تجاری مربوط به موقوفه امامزاده علی صالح(ع) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال و احداث 12 چشمه سرویس بهداشتی با اعتباری بیش از 330 میلیون ریال از محل درآمد نذورات امامزاده (ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام خاطرنشان کرد: پروژه محوطه‌سازی، حصارکشی و احداث دیوار سنگی به طول 50 متر در آستان متبرکه امامزاده سیدسیف الدین(ع) شهرستان دره شهر با اعتبار 400 میلیون ریال از محل اعتبارات و نذورات بقعه از دیگر طرح‌های عمرانی آماده افتتاح است.

 

 

ارسال نظرات