خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد

اجرای 495 برنامه فرهنگی، دفاعی و عمومی در دهه فجر

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در طول ایام دهه فجر 495 برنامه فرهنگی، دفاعی و عمومی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۴۱۹۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما در جوانب مختلف وابستگی شدیدی به غرب داشت.

وی عنوان کرد: آشنایی جوانان و نوجوانان با دوران قبل از انقلاب و گسترش روحیه استکبار ستیزی از اهداف برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در طول ایام دهه فجر 495 برنامه فرهنگی، دفاعی و عمومی برگزار می شود افزود: بسیج نهادی مردمی است و همه برنامه های بسیج در همه اقشار به صورت خودجوش و مردمی برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری 330 یادواره شهدا در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و یادواره شهدای شهرستان زیرکوه از جمله برنامه ها در سی و نهمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی است.

اسماعیلی بیان داشت: اعزام گروه های جهادی و تیم های پزشکی به مناطق محروم، افتتاح 10 پایگاه بسیج در سطح استان از دیگر برنامه ها در دهه فجر انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: مراسم ویژه سالروز ورود امام (ره) به میهن اسلامی 12 بهمن ماه توسط ناحیه مقاومت بسیج بیرجند در میدان امام برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه ها در ایام دهه فجر در سه سرفصل فرهنگی، رزمی و عمومی است ادامه داد: پیاده روی خانوادگی، مسابقات ورزشی ، برنامه های نمایشگاهی، فراخوان گردان های رزمی(خواهران و برادران) اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار