امام جمعه موقت شهرستان آستانه اشرفیه:
امام جمعه موقت شهرستان آستانه اشرفیه گفت: حادثه پلاسکو باید درس عبرت بگیریم، این حادثه نه اولین حادثه بود و نه آخرین حادثه چرا که ممکن است باز اتفاق بیفتد .
کد خبر: ۸۸۱۴۱۹۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل زاد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با بیان اینکه همه مردم از حادثه پلاسکو عزادار هستند اظهار کرد:شهدای بزرگوار حادثه پلاسکو ایثارگرانه به جهت کمک رفتند و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه دنیا محل عبرت است گفت: حادثه پلاسکو باید درس عبرت بگیریم، این حادثه نه اولین حادثه بود و نه آخرین حادثه چرا که ممکن است باز اتفاق بیفتد .

امام جمعه موقت آستانه اشرفیه با بیان اینکه خداوند نصرت خود را به اهل ایمان، اهل صبر و استقامت عطا می نماید گفت: خداوند نصرت خود را مشروط به کسانی که اهل صبر و استقامت باشند عطا می نماید.

حجت الاسلام اسماعیل زاد با بیان اینکه در جامعه متمدن دینی و پرفضیلت نباید فقیر داشته باشیم افزود: جامعه فقیر فراوان دارد واین همت ما را می طلبد مخصوصا افرادی که مناعت وشرافتی دارند.

وی با اشاره به درپیش بودن ایام الله دهه فجر یادآور شد: امروز روز عمل و کار است و فردا روز حساب بنابراین ما مسئولیم و مکلف هستیم به عنوان فرد، مسئول، وزیر، شهردار، امام جمعه و... کوچکترین کاری را با تحدی و بدون دقت انجام دهیم، نگاه ما اگر نگاه دینی و آرمانی باشد بسیاری از مشکلات حل می شود .

امام جمعه موقت شهرستان آستانه اشرفیه گفت: اگر به دیده عبرت به حادثه پلاسکو بنگریم باعث رشد و راهگشای ماست .

ارسال نظرات