علی رغم حرف های مصلحت اندیشان امام با امریکا کنار نیامد

امام جمعه تنکابن با بیان اینکه چرا 16 آذر به‌درستی تبیین نمی‌شود، افزود: امام هرگز حرف‌های آقایان مصلحت‌اندیش را قبول نکرد و با آمریکا کنار نیامد.
کد خبر: ۸۸۱۴۱۲۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه تنکابن با اشاره به اینکه به‌عنوان یکی از دستاوردها می‌توان به استقلال کشور اشاره کرد و بیان کرد: ایران به حدی تحت سلطه آمریکا بود که کاپیتلاسیون و مصونیت سربازان امریکایی در هر جنایتی را پذیرفته بود.
 
حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در خطبه‌های نماز جمعه این‌ هفته شهرستان با تبریک آغاز دهه مبارک فجر و ورود شکوه‌مندانه امام خمینی(ره) به کشور، اظهار کرد: باید هر چه باشکوه‌تر همه برای برپایی مراسم دهه فجر به میدان بیاییم.

وی با تأکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید بیان شود، افزود: این روزها کمتر دستاورد انقلاب بیان می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه چرا 16 آذر به‌درستی تبیین نمی‌شود، افزود: امام هرگز حرف‌های آقایان مصلحت‌اندیش را قبول نکرد و با آمریکا کنار نیامد.

پوراکبر تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز همان روش امام را فریاد می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه همه ما دیدیم که در برجام چقدر پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری درست درآمد و آمریکایی‌ها به تعهدات عمل نکردند، اظهار کرد: به هر حال تجربه‌ای شد برای ما که این استقلال را از دست ندهیم.

امام جمعه تنکابن افزود: این استقلال به قیمت قطعه قطعه شدن جوانان و دانشجویان به‌دست آمده و جایگاه بی‌نظیری در استقلال داریم و باید مقایسه شود که به چه درجه از عزت رسیدیم.

پوراکبر با بیان اینکه امروزه خط و مشی سیاسی جهان را ایران تعیین و نقش‌آفرینی می‌کند، گفت: اجازه ندادیم که آنها سیاست‌شان را در سوریه، لبنان و عراق پیاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها