طبق بیانات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری رسیدگی به امورات جوانان موجب تثبیت نظام و انقلاب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۶۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه برای رسیدگی به امورات جوانان، وزارت ورزش و جوانان یکی از برنامه‌های محوری خود را به حوزه جوانان اختصاص داده است، تصریح کرد: برگزاری مجمع استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان از جمله این برنامه‌ها است.
 
حبیب حسین‌زادگان در نخستین انتخابات مجمع استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان مازندران در سالن اجتماعات بانک مسکن دریاکنار با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جوانان نقش بی‌بدیل و بی‌نظیری در خلق حماسه‌های پیروزی، تداوم و تثبیت آن داشتند، اظهار کرد: طبق بیانات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری رسیدگی به امورات جوانان موجب تثبیت نظام و انقلاب می‌شود.

وی با اشاره به حضور جوانان در عرصه‌های مختلف علمی و ورزشی افزود: مازندران با داشتن یک‌سوم نیروی جوان، تحصیل کرده و متخصص در عرصه‌های مختلف نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برای نخستین‌بار در مازندران خانه جوان افتتاح و با مشارکت جوانان اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان با فراهم کردن تجهیزات و امکانات لازم اقدام به تأسیس خانه جوان در زمین استیجاری در مرکز استان کرده و بنا داریم در سال آینده زمین خانه جوانان را برای جوانان از ورزش تأمین کنیم.

وی در پایان گفت: از جوانانی که علاقه‌مند به فعالیت در این مجمع بوده و دارای طرح و ایده هستند دعوت به همکاری می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها