نماینده سابق مجلس در گفت‌‌وگو با «بسیج» تاکید کرد
دارایی گفت: بسیج و سپاه به عنوان حافظان انقلاب اسلامی، عهده‎دار پاسداری از این نظام و انقلاب هستند و در هر شرایط سختی و تهاجمی از جانب دشمنان پای این انقلاب ایستادگی می‎کنند.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۵۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
سید عیسی دارایی نماینده سابق مجلس در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به ویژگی ازخودگذشتگی بسیج در همه عرصه ها بیان داشت:  بسیجیان برای حفظ نظام و مردم  جان خود را در کف دست گرفتند تا آسیبی به کشور وارد نشود که دشمنان این نظام نیز به این مسئله پی برده‎اند.

دارایی با اشاره به نقش بازدارندگی بسیج و سپاه در مقابل دشمنان این نظام بیان کرد: بسیج و سپاه به عنوان حافظان انقلاب اسلامی، عهده‎دار پاسداری از این نظام و انقلاب هستند و در هر شرایط سختی و تهاجمی از جانب دشمنان پای این انقلاب ایستادگی می‎کنند، این ویژگی این نهادهای انقلابی نیز موجب ترس دشمنان از این دونهاد انقلاب شده؛ از این‎رو درصدد تضعیف و هجمه به آنها هستند تا از این طریق نیز بتواند نظام را مورد تزلزل قرار دهند.

نماینده سابق مجلس در ادامه تاکید کرد: دشمنان این نظام اسلامی علی‎رغم تبلیغات و هجمه‎های سنگین و گوناگون به این نهادهای انقلابی به هیچ نتیجه‎ای نخواهند رسید و تلاش آنها بی‎تاثیر خواهد بود و نهایتا به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت. 
ارسال نظرات