به مناسبت حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشانان قهرمان، فرماندار و مسئولان شهرستان بهاباد با حضور در آتش نشانی شهرستان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۳۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ فرماندار بهاباد به همراه اعضای مدیریت بحران شهرستان و جمعی از مسئولان با حضور در ایستگاه آتش نشانی بهاباد ضمن ادای احترام وتقدیم گل به جایگاه یادبود شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو تهران با ماموران آتش نشانی بهاباد ابراز همدردی کردند و از زحمات آنان نیز قدردانی شد.

سپس فرماندار و اعضای ستاد بحران شهرستان با حضور در ساختمان آتش نشانی جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان را تشکیل و بر لزوم تجهیز و آموزش نحوه بکارگیری تجهیزات تاکید کرد.

عباس اقبال در جلسه ستاد بحران با اشاره به اینکه شهرستان بهاباد یکی از نقاط زلزله خیز استان یزد است تاکید کرد تا کلیه عوامل ستاد بحران آموزش های لازم را در زمینه های بحران و عوامل طبیعی فراگیرند تا دچا ر مشکل نشویم.

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است گفت : همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.


ارسال نظرات