کارگاه آموزش یکروزه شورای حوزه و پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه بهاباد در قالب مسئولیت های 17 گانه بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۳۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام سعید علی آبادی مسئول تعلیم وتربیت تعالی در سپاه ناحیه بهاباد با تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان در این دوره آموزشی گفت : در این کارگاه یکروزه اعضا ۱۷ گانه شورای حوزه و پایگاه های بسیج بهاباد نسبت به مسئولیت خود توجیه شدند.

وی افزود : هدف از برگزاری این کار گاه آموزشی ارتقا سطح آمادگی و توانمندی بیشتر اعضای شورا حوزه و پایگاه های مقاومت در راستای تحقق ماموریت های بسیج می باشد .

علی آبادی با بیان اینکه ، افزایش سطح اطلاعات و دانش بسیجیان از مولفه های اصلی برگزاری این گونه کلاس ها می باشد ، گفت : برگزاری کار گاه آموزشی شورای پایگاه های مقاومت بسیج به منظور ایجاد انگیزه و زمینه سازی برای برای خدمت رسانی موثر این اعضا در ابعاد مختلف بسیج، توجیه نیروهای جدید نسبت به مسئولیت ها و انتظارات بسیج ، به روز رسانی اطلاعات اعضای شورای پایگاه ها بر اساس آخرین تغیررات ایجادی و تحقق سیاست سازماندهی صد در صدی رده های بسیج می باشد .

گفتنی است : این کارگاه های آموزشی برای مسئولین بسیج سازندگی ، فضای مجازی و شباب ، طرح برنامه و بودجه ، آماد و پشتیبانی و ایمنی ، امر به معروف و نهی از منکر ، تربیت بدنی ، تعلیم و تربیت ، فرهنگی اجتماعی ، اطلاعات ، عملیات و بازرسی حوزه ها برگزار گردید .


ارسال نظرات