خبرهای امروز نیروری انتظامی غرب استان تهران،در خبرگزاری بسیج

خبرگزاری بسیچ:تازه ترین خبرهای امروز از اقدامات و عملیات های امنیتی نیروی انتظامی غرب استان تهران،در رأستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان غرب استان تهران، در خبرگزاری بسیج.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۷۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کشف کالاي هاي قاچاق 710 ميليوني در غرب استان تهران  

خبرگزاری بسیج:جانشين يگان امداد غرب استان تهران از توقيف محموله هاي 710 ميليون ريالي کالاهاي قاچاق در سه عمليات جداگانه در شهرستان هاي غرب استان تهران خبر داد.  


خبرهای امروز نیروری انتظامی غرب استان تهران،در خبرگزاری بسیج 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:سرگرد  جعفر برجی،جانشین یگان امداد انتظامی غرب استان تهران
،در اعلان این خبر به خبرگزاری بسیج گفت:
در سه عمليات ويژه که توسط ماموران يگان امداد استان در شهرستان هاي غرب استان تهران انجام شد، ماموران سه دستگاه خودرو را در محورهاي "صفادشت  شهرستان ملارد " و عوارضي "تهران – ساوه" را جهت بررسي، متوقف کردند.
 
وي افزود: ماموران يگان امداد پس از متوقف کردن خودروها در بازرسي از آنها موفق به کشف 6 دستگاه پی وی سی و تعدادي لوله گالوانيزه قاچاق، تعداد زیادی لوازم خانگي قاچاق و150 تخته پتوي مسافرتي قاچاق به ارزش 710 ميليون ريال شدند.  

جانشين يگان امداد غرب استان تهران با اشاره به اينکه در اين رابطه سه دستگاه خودرو توقيف شد، گفت: متهمان در بازجوئي هاي تخصصي پليس جرم خود را قبول داشته که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.


کشف پنج هزار ليتر سوخت قاچاق دراسلامشهر
 
خبرگزاری بسیج:جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان اسلامشهر از کشف پنج هزار ليتر سوخت قاچاق خبر داد. 


خبرهای امروز نیروری انتظامی غرب استان تهران،در خبرگزاری بسیج 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز،سرهنگ مسعود صفايي،جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر،در اعلان این خبر به خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز حين گشت زني و کنترل محورهاي مواصلاتي اين شهرستان به يک دستگاه کاميون که مشغول سوخت گيري بصورت نامتعارف و بيش از حد بود مشکوک و با توقيف خودرو پنج هزار سوخت قاچاق کشف کردند. 

سرهنگ "صفايي"افزود:سوخت مکشوفه به همراه خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان انتقال و متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد. 

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان اسلامشهر از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرمجاز و توزيع سوخت توسط افراد فرصت طلب و سودجو، در اسرع وقت از طريق تلفن110 به پليس اطلاع تا از تاراج سرمايه ملي كشور جلوگيري شود.



جمع آوری 39 معتاد متجاهر در شهرستان قدس
 
خبرگزاری بسیج:فرمانده انتظامي شهرستان قدس از اجراي طرح پاکسازي و جمع آوری 39 معتاد متجاهر خبر داد. 


خبرهای امروز نیروری انتظامی غرب استان تهران،در خبرگزاری بسیجبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروزسرهنگ "شاهپور فلاحی"فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس،در تشريح اين خبر به خبرنگار خبرگزاری بسیج  گفت: يکي از دغدغه ها و مطالبه مردمي در حوزه امنيت اجتماعي جمع آوري معتادان متجاهر و پاکسازي تفرجگاه ها ، اماکن عمومي و خيابان ها از وجود اينگونه افراد مي باشد.

وي افزود: برابر سوابق موجود ،بخشي از جرائم خرد مانند سرقت و فروش مواد مخدر  و .. توسط این افراد  صورت می گیرد  و پلیس با محوریت پليس مبارزه با مواد مخدر در راستاي پاسخگويي به اين مطالبه پس از اخذ مجوزهای قانونی  اقدام به اجراي طرح جمع آوري و پاکسازي مناطق از وجود معتادان متجاهر نموده که در اين راستا تعداد 39 معتاد متجاهر دستگير و پس از غربالگري به مراکز ماده 16 و 15 تحويل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پايان بيان داشت :امروز شهرستان قدس از لحاظ سلامت اجتماعي يکي از برترين شهرستان ها  در سطح غرب استان تهران  مي باشد و همکاران من تلاش خواهند نمود سطح رضایت مندی شهروندان از پلیس را ارتقا دهند .

دستگيري 205 سارق و كشف 152 دستگاه وسائل نقلیه سرقتی در شهرستان ملارد

فرمانده انتظامي شهرستان ملارد از  دستگيري  205 سارق و كشف  152 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ماه گذشته خبر داد.
خبرهای امروز نیروری انتظامی غرب استان تهران،در خبرگزاری بسیج 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروزسرهنگ "برزو همتی " فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد،در اعلان این خبر به خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان کرد:ماموران اين فرماندهي با تلاش و فعاليت مضاعف در جهت پاسخگويي به مطالبات مردمي و تامين امنيت در شهرستان، طی ماه گذشته موفق به دستگيري  205 سارق و كشف 152 دستگاه وسائل نقلیه  سرقتی شده اند.  

رئيس پليس ملارد در ادامه بيان داشت: ماموران با اقدامات اطلاعاتي، تشكيل تيمهاي شناسايي و كنترل تردد مخفيگاه ها و پاتوقهاي سارقان،موفق شدند در قالب اجراي طرحهاي مختلف پاکسازي و ارتقاء امنيت اجتماعي، تعداد 147 دستگاه خودرو و  5 دستگاه موتورسيكلت مسروقه را کشف کنند.  

اين مقام انتظامي در ادامه خاطر نشان کرد: با طرح ريزي هاي عملياتي و اجراي طرحهاي ارتقاء امنيت اجتماعي و شناسايي ساعات و مكانهاي وقوع سرقت، گشت هاي هدفمند و ايست و بازرسي هاي مقطعي و ارائه آموزشهاي همگاني به شهروندان، پليس موفق به دستگيري 205  سارق شد كه اين امر، افزايش احساس امنيت در بين شهروندان را فراهم کرده است.
 
 فرمانده انتظامي شهرستان ملارد با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110و 197، در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.


دستگيري سارق زورگير با 20 فقره سرقت در شهرستان قدس

خبرگزاری بسیج:فرمانده انتظامي شهرستان "قدس"، از شناسايي و دستگيري سارق زورگير با 20 فقره سرقت خبر داد.

 خبرهای امروز نیروری انتظامی غرب استان تهران،در خبرگزاری بسیج
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز سرهنگ  شاهپور فلاحی ،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس،در تشریح این خبر به خبرگزاری بسیج اظهار داشت: در پي شکايت يکي از شهروندان، مبني بر زورگيري و سرقت از وي با سلاح سرد، تحقيق و بررسي در اين خصوص در دستور کار ماموران پلیس آگاهی اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني با تقويت گشت هاي انتظامي، سارق زورگير را حين زورگيري و سرقت از يک شهروند شناسايي و دستگیر کردند.  

سرهنگ فلاحی افزود:متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس، به بیش از 20 فقره انواع سرقت و زورگيري از شهروندان اعتراف و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قدس در پایان خطاب به شهروندان گفت: عدم در معرض دید قرار دادن پول ، اشیا قیمتی و طلاجات  در حین تردد در معابر خلوت  می تواند تا حد زیادی از  مورد سرقت قرار گرفتن  توسط  افراد زورگیر جلوگیری بعمل آورد.
ارسال نظرات