امام جمعه موقت عسلویه

ضربه‌زدن به این انقلاب و کند کردن مسیر آن گناهی نابخشودنی است

حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت عسلویه در خطبه های نماز جمعه با اشاره در پیش بودن دهه مبارک فجرگفت: ما باید قدر این انقلاب را بدانیم، اگر کسی با انقلاب مخالفت کند و انقلاب را تضعیف کند و مسیرآن را کند کندجرمش بسیار سنگین و نابخشودنی
کد خبر: ۸۸۱۳۹۷۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

امام جمعه موقت عسلویه  در خطبه های نماز جمعه این هفته در سخنانی گفت: کسی که مسئولیت دارد درجامعه باید بیشتر مواظب باشد؛ اگر به مردم وعده دروغی بدهد باعث سلب اعتماد مردم می‌شود، هر چه موقعیت فرد در جامعه بیشتر باشد آسیب دروغ او و عدم صداقتش بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه پست امانتی در دست فرد مسئول است، بیان کرد: پست‌ها را باید به افراد صالح بسپاریم، گاهی وعده‌های دروغ باعث دلسردی مردم از نظام می شود.

حسینی تصریح کرد: متاسفانه در جریان برجام وعده‌هایی داده شد که عملی نشد؛ مثل رفع بیکاری و چرخش سانترفیوژها و چرخش اقتصاد و گفتند ما با رهبری مشورت کردیم و مذاکره کردیم و ایشان در جریان هستند، در صورتی که رهبری فرمودند من در ریز مسائل دولت‌ها دخالت نمی‌کنم.

امام جمعه موقت عسلویه در خطبه دوم نماز با اشاره در پیش بودن دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: ما باید قدر این انقلاب را بدانیم، انقلاب ما حادثه بزرگی بود که حضرت امام (ره) آن را انفجار نور دانست.

وی گفت: این انقلاب یعنی اسلام و ائمه ما برای اسلام به شهادت رسیدند؛ اگر کسی با انقلاب مخالفت کند و انقلاب را تضعیف کند جرمش بسیار سنگین و نابخشودنی است. این انقلاب مقدمه انقلاب امام زمان (عج) است؛ ضربه‌زدن به این انقلاب و کند کردن مسیر آن یعنی به تاخیر انداختن ظهور امام زمان.

حسینی ادامه داد: امروزه در دنیا چقدر ظلم می‌شود و امام عصر باید این ظلم را برچیند؛ هر کس در مسیر این انقلاب سنگ‌اندازی می‌کند در جرم ظالمان در دنیا شریک است و مسیرش باطل است.

وی بیان کرد: انقلاب برای ملت ما نعمت بود؛ باید قدر این انقلاب و قدر امامان انقلاب حضرت امام و مقام معظم رهبری را بدانیم؛ در حکومت شاهنشاهی درصدد انحراف در دین مردم بودند در کابینه هویدا ۱۳ وزیر بهایی بود، به جنگ دین مردم رفته بودند و فکر و مسیر جامعه را می‌خواستند عوض کنند.

امام جمعه موقت عسلویه با تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: پرستاران مخلصانه کار می کنند و پرستاری کارسختی است؛ آحاد جامعه و مسئولان باید زمینه تحصیل بانوان در رشته های مورد نیاز جامعه زنان مثل پرستاری را فراهم کنند و آنان را به سمت این رشته ها هدایت کنند.

ارسال نظرات