فرمانده سپاه ناحیه بجستان در گفتگو با «بسیج»:

انقلاب اسلامی نقطه امید بخش آزادیخواهان و مستضعفان دنیا و خار چشم استکبار است

فرمانده سپاه ناحیه بجستان بیان داشت: انقلاب اسلامی امروز تبدیل شده است به نقطه امید بخش همه آزادیخواهان و مستضعفان دنیا و خاری در چشم استکبار و ایادی آن است.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۵۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
سرهنگ پاسدار جنیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پر خیر و برکت دهه فجر انقلاب اسلامی دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ این نظام و انقلاب دانست و به تعبیر مقام معظم رهبری که دهه فجر را مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است، خاطر نشان کرد: گذشته ملت بزرگ ایران (قبل از انقلاب) مملو است از حاکمانی که مبنای رابطه شان با مردم، رابطه غالب و مغلوب و ارباب و رعیتی بود که قدرت فقط در اختیار طیف خاصی بود که آن را موروثی کرده و حق خود می دانستند و از این جهت ظلم زیادی بر مردم می کردند و لذا بدلیل حکمرانی با زور و قدرت و با اتکا به سلاح و شمشیر این صاحبان قدرت جایگاهی در بین مردم نداشتند.
 
وی ادامه داد: نمونه و مصداق عینی این گونه ارتباط رژیم منحوس پهلوی و قبل از آن حکومت قاجار بود.
 
سرهنگ جنیدی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی که برآمده از دل مردم و با محوریت ولایت فقیه که به تعبیر حضرت امام (ره)همان ولایت رسول الله است، این سلسله غلط و روش قلدر مآبانه برای همیشه در تاریخ دفن شد و حکومت ارباب-رعیتی و موروثی جای خودش را به حکومت برخاسته از خواست و اراده مردم داد لذا صاحبان اصلی این نظام و انقلاب مردم هستند.
 
وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی امروز تبدیل شده است به نقطه امید بخش همه آزادیخواهان و مستضعفان دنیا و خاری در چشم ایادی استکبار و لذا بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر فراهم شده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه بجستان در پایان خاطرنشان کرد: امسال نیز ستاد دهه فجر همانند سالهای گذشته برنامه های متنوعی را در این ایام تدارک دیده است.
 
ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان ضمن دعوت از کلیه مردم ولایتمدار بجستان برای حضور با شکوه در مراسمات و برنامه های این دهه، از مسئولین عزیز شهرستان نیز جهت هر چه با شکوهتر برگزار کردن برنامه های دهه فجر دعوت به عمل آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار