فرماندار تربت‌جام با تأکید بر اولویت‌های سرمایه‌گذاری دولت بیان داشت: سرمایه‌گذاری در بخش انرژي خورشيدي و بادي براي دولت مقرون‌به‌صرفه است.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۳۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علي رستمي در نخستين جلسه هماهنگي کنفرانس ملي توسعه پژوهش‌های نوين در صنعت برق و کامپیوتر گفت: با توجه به این‌که هيچ طرح انرژي در منطقه نداريم، برگزاري هر چه باشکوه‌تر اين اجلاس در چهارم و پنجم اسفند امسال همکاري جدي دستگاه اجرايي شهرستان را می‌طلبد تا به شکل مطلوب اجرا گردد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در بخش انرژي خورشيدي و بادی براي دولت مقرون‌به‌صرفه است و اين اجلاس با نگاه و رويکرد بومي و ارتباط خوب صنعت و معدن با دانشگاه برگزار می‌شود.

فرماندار تربت‌جام با قدردانی از جسارت مسئولان موسسه آموزش عالي وحدت در اجراي کنفرانس ملي تصريح کرد: تمام تلاش مجموعه دولتي شهرستان بر این باور است که توانمندی‌های اجتماعي، فرهنگي و علمي را فعال کنند و سازوکار آن برگزاري همایش‌های ملي و بین‌المللی است.

در ادامه قائم‌مقام موسسه آموزش عالي وحدت تربت‌جام گفت: اين اجلاس با همراهي دانشگاه‌های معتبر کشور و با حضور مشاور رئیس‌جمهور و روساي دانشگاه امیرکبیر، صنعتي شريف و سازمان انرژي خورشيدي و بادي کشور در تربت‌جام برگزار می‌شود.

سعيد صباغيان افزود: کارهاي اجرايي کنفرانس از ابتداي سال جاري در موسسه وحدت کليد خورد و تاکنون 59 مقاله علمي به دبيرخانه اين اجلاس واصل‌شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها