خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه خون شهدا مکتب شهادت را در دنیا نهادینه کرد و مردم یمن و سوریه به تأسی از همین مکتب اینگونه دفاع می کنند، گفت: اگر رهبری،رهبر معظم انقلاب و خون این شهدا نبود بغداد و دمشق امروز سقوط کرده بود.
کد خبر: ۸۸۱۳۸۹۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در یادواره شهید صفوی و شهدای مهندس و مهندسی رزمی استان اصفهان اظهار کرد: در ابتدای صحبتم سلام رهبر معظم انقلاب را به تک تک خانواده شهدای مهندسی استان اصفهان همه شهدای این استان می رسانم و از برگزار کنندگان نخستین یادواره شهدای مهندسی و سردار سلیمانی فرمانده سپاه اصفهان و سرهنگ حمزه مسئول بسیج مهندسین این استان صمیمانه تشکر می کنم.
وی افزود: ماه های بهمن و اسفند هر سال ماه های عجیبی در تاریخ ملت بزرگ ماست و از سویی دهه مبارک فجر که تاریخ ایران را تغییر داد در پیش رو داریم و از سوی دیگر بیشترین عملیات ها و پیروزی های دفاع مقدس در این ماه ها رقم خورد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: به چهره های شهدای حاضر در گلستان شهدای اصفهان بنگرید؛ ببینید که مردم اصفهان در دفاع از دین و عشق به اسلام و تشیع پایبند است؛ این مردم قلبشان با ایمان محکم بوده همچون همت ها و خزاری ها تقدیم کرده اند.
وی بیان کرد: مهندسانی که این یادواره به نام آنان برگزار شده است اگر نبودند عملیات ها پیروز نمی شد و رشادت های مهندسانی که میزان شهدای ما را کاهش دادند؛ هیچ عملیاتی را به یاد ندارم که اگر مهندسان نبودند پیروزی حاصل نمی شد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: احداث پل های خاکی در عملیات والفجر 8 به دست قرارگاه صراط المستقیم سبب شد تنها راه علاج ما برای تغییر میدان جنگ بود؛ شهدا در پیروزی ها یک رکن اساسی بودند و هیچ عملیاتی نبود که اصفهانی ها در آن شرکت نداشته باشند.
وی با بیان اینکه اصفهان همانگونه که قطب صنعتی و علمی برای کشور بوده است قطب دفاعی نیز هست و مردم استان اصفهان در سالهای دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند، اشاره کرد: خون این شهدا مکتب شهادت را در دنیا نهادینه کرد و مردم یمن و سوریه به تأسی از همین مکتب اینگونه دفاع می کنند.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ابراز کرد: اگر رهبری رهبر معظم انقلاب و خون این شهدا نبود بغداد و دمشق امروز سقوط کرده بود.
وی به جوانان توصیه کرد: شهدا و مرامشان را بشناسید و اخلاق این شهدا را بخوانید، هریک از این شهدا داستانی دارند و ببینید که شهدا در اوج جوانی لشکرها اداره می کردند چراکه عملکرد شهدای ما در جهان بی نظیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها