خبرگزاری بسیج: جمعی از دانش آموزان شهرستان فیروزکوه در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۸۱۳۸۳۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه، سرگرد یدالله سلیمانی در حاشیه مراسم اعزام دانش آموزان شهرستان فیروزکوه به زیارت یادمان های دفاع مقدس اظهار داشت: ۴۵ نفر از دانش آموزان این شهرستان به   مدت ۵ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن خواهند کرد.

 وی هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و معنویات دوران ارزشمند دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: امروزه دشمن تلاش می کند از طریق جنگ نرم سبک زندگی غرب را به کشورهای اسلامی القاء نماید و بر علیه ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موج تبلیغاتی راه اندازی کرده است.

سلیمانی با اشاره به هجمه فرهنگی فراوانی که در شبکه های اجتماعی وجود دارد، بر اهمیت پرداختن به سبک زندگی اسلامی و الگو های عملی تاکید کرد و گفت: سبک زندگی شهدای عزیز یکی از بهترین الگوهای عملی سبک زندگی اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حفظ وصیانت از هویت و ارزشهای دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است ابراز کرد: ترویج فرهنگ مقاومت، تشریح ارزشهای دفاع مقدس، زنده نگهداشتن فرهنگ شهدا، شناخت اهداف انقلاب از مهمترین هدف های این حرکت نمادین فرهنگی می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروکوه افزود: دانش‌آموزان با شرکت در اردوهای راهیان نور بیش از پیش با ایستادگی‌ها و مقاومت‌های دلیرانه فرزندان این آب و خاک آشنا و با الگوگیری از شهیدان، در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارند.

سلیمانی با بیان اهمیت بازدید از مناطق عملیاتی عنوان کرد: اردوهای راهیان نور اثرگذاری بی بدیلی بر نسل جوان در مواجهه با تهاجم فرهنگی و مبارزه آنها با جنگ نرم دارد.

وی خاطرنشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست بلکه واقعیتی ارزشمند از رشادت ها و از خودگذشتگی‌های مردم در مقابل دشمن متجاوز است که اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان با حضور در این مناطق با این روحیه مقاومت و ایثار آشنا می‌شوند.

ارسال نظرات