خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه رزن خبر داد

حضور 170 دانش‌آموز رزنی در آزمون طرح آیه‌های تمدن

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه رزن گفت: آزمون آیه های تمدن با حضور 170 نفر از دانش آموزان رزنی با هدف ارتقا سطح تحصیلی دانش آموزان شهرستان رزن برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۸۳۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

حمیدرضا غیاثی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به برگزاری آیه‌های تمدن دانش‌آموزان بسیجی اظهار داشت: آزمون آیه‌های تمدن یکی از طرح‌های علمی بسیج دانش‌آموزی است که پس از برگزاری آزمون ورودی، دانش‌آموزان بسیجی پذیرش می‌شوند.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزان پذیرش شده تا زمان ورود به دانشگاه، تحت پوشش خدمات علمی و آموزشی رایگان(سطح الف) و نیم بها(سطح ب) قرار می‌گیرند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه رزن بیان داشت: ارائه بسته‌های علمی و کلاس‌های مشاوره از مزایای طرح آیه‌های تمدن است که هرساله بر اساس آزمون ورودی مبنا افراد انتخاب می‌شوند و از پایه ششم تا پایان دوره متوسطه را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان رزن نیز در مجموع 170 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در این آزمون‌ها شرکت دارند.

غیاثی خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری موسسه رزمندگان و آموزش و پرورش برگزاری می‌شود و در واقع هدف از برگزاری طرح آیه‌های تمدن این است که با برگزاری این آزمون‌ها نقاط ضعف دانش‌آموزان شناسایی شده و در راستای رفع آنها با مشاوره و برگزاری کلاس‌های تقویتی تلاش شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات