هرکجا سخن از تاریخ، تمدن، فرهنگ، موسیقی، هنر، صنایع دستی و هنرهای سنتی به میان بیاید، نام ایران می درخشد.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۹۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جمع راهنمایان گردشگری 18 کشور دنیا در زنجان، گفت: فعالیت و حرفه راهنمایان گردشگری، مستلزم آشنایی کامل با ظرفیت های تاریخی، فرهنگی، هنری و قابلیت های گردشگری همه کشورها است و با توجه به اینکه ایران از پشتوانه عظیم تاریخی و فرهنگی برخوردار است، لذا اعتقاد داریم آشنایی هرچه بیشتر با تمام نقاط دیدنی کشور می تواند دریچه جدیدی به روی گردشگران خارجی باز کند.

اسداله درویش امیری افزود: هرکجا سخن از تاریخ، تمدن، فرهنگ، موسیقی، هنر، صنایع دستی و هنرهای سنتی به میان بیاید، نام ایران می درخشد.

وی در ادامه اظهار داشت: فعالیت و حرفه راهنمایان گردشگری، مستلزم آشنایی کامل با ظرفیت های تاریخی، فرهنگی، هنری و قابلیت های گردشگری همه کشورها است و با توجه به اینکه ایران از پشتوانه عظیم تاریخی و فرهنگی برخوردار است، لذا اعتقاد داریم آشنایی هرچه بیشتر با تمام نقاط دیدنی کشور می تواند دریچه جدیدی به روی گردشگران خارجی باز کند.

استاندار زنجان تصریح کرد: در سال گذشته پژوهشگرانی از دانشگاه‌های شیکاگوی آمریکا، بوخوم آلمان و وین اتریش به منظور کاوش در زمینه تاریخ گذشته بشر به ایران سفر کردند.

اسداله درویش امیری در پایان خاطر نشان ساخت: می توان گفت بخش اعظمی از تاریخ در سه استان قزوین، زنجان و همدان رقم خورده است.

ارسال نظرات