جانشین فرمانده سپاه کربلا:

دشمن با نفوذ بر ذهن و قلب جوانان برای تبدیل آن به عنصر امریکایی تلاش می کند

دشمنان انقلاب اسلامی آگاهند که نمی توانند از طریق اشغال سرزمین کار بجایی ببرند لذا سعی می کنند با نفوذ خود بر ذهن و قلب جوانان ایرانی آنانرا تبدیل به عنصر امریکایی و غربی کنند.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۲۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در چهارمین مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی مازندران تفاوت  دانشمندان جهان غرب را با جامعه دانشمندان اسلامی در دو موضوع علم و دانایی دانست.
 سرهنگ پاسدار حسین  محمدرضایی گفت گرچه دانشمندان غربی دارای علم هستند اما تصمیم گیرندگان غربی علم آنان  را در جهت سلطه گری ، ظلم ، فساد ، تباهی و خودخواهی ها بکار می گیرند در حالیکه در جامعه اسلامی علم دانشمندان ما با دانایی در هم آمیخته می شود و با معرفت و بصیرت الهی در جهت خدمت و کمک به بشریت، انسانها و زندگی توام با برادری و برابری مورد استفاده قرار می گیرد.
 جانشین فرمانده سپاه کربلا اظهار داشت: جوانان انقلابی و دانشمندان ما افتخار می کنند که این دانایی، بصیرت و علم را برای رضای خدا به خدمت می گیرند و از همین سبب دشمن نگران این موضوع است تا ایده اسلامی ما جهانی نشود و منافع آنان را به مخاطره نیاندازد.
این مقام مسئول در سپاه مازندران، علم توام با دانایی را برای پیشرفت جامعه نیاز اساسی برشمرد و خواستار کوشش دانش آموزان برای دست یابی به علم همراه با معرفت شد.
وی تلاش دشمن برای نفوذ بر ذهن و قلب جوانان جامعه اسلامی را خطر و هشداری بزرگ دانست و ادامه داد: کسانی هستند که دوست ندارند و نمی خواهند  مردم جامعه اسلامی اهل علم و دانایی باشند و سعی بر جدا کردن دانش آموزان از این مقوله دارند.
محمدرضایی با اشاره به اینکه دشمن نمی تواند علنا   مخالف مدرسه رفتن دانش آموزان ما باشد گفت: دشمنان می گویند دانش آمکوزان و دانشجویان  در کلاس های درس حضور داشته باشند اما افکار و ایده شان به سمت معرفت الهی سوق پیدا نکند و در مسیر پوچ و بیهوده لذات غربی حرکت داشته باشد.
این بسیجی فعال سپاه کربلا  با بیان اینکه دشمن سعی دارد مدارس و دانشگاه را را علم با معرفت تهی کند اظهار داشت: بسیجی یعنی انسان حساس و کسی که در برابر موضوعات پیرامون بی تفاوتی ندارد و هوشمندانه آنرا بررسی و در موارد نیاز پاسخ داده و یا اقدام می کند.
جانشین فرمانده سپاه کربلا  فاصله گرفتن دانش آموز و دانشجو از اخلاق و معنویت در سایه تعالی بشریت  را علم زدایی در مدرسه و دانشگاه خواند و عنوان کرد: دانش آموز بسیجی باید حواسش جمع باشد تا در مدارس علم زدایی صورت نگیرد زیرا اساس پیشرفت و تعالی  در گرو علم توام با معرفت، اخلاق اسلامی و توجه به معنویت است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها