140 طرح اقتصاد مقاومتی با اشتغال زایی 420 نفر از ابتدای سال تا کنون اجرا شده است.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۰۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج،"قدرت اله کریمیان"، فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، امسال تلاش های بسیار خوبی برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در شهرستان ایلام صورت گرفت.

کریمیان اظهار کرد: در سال 95 تا کنون مبلغ 2 میلیارد تومان برای اشتغال زایی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی هزینه شده است.

وی افزود: این مبلغ در قالب طرح های پرورش قارچ، تولید عسل، پرورش بلدرچین، پرورش ماهی، فرآوری لبنیات، بسته بندی عسل، تولید ترشیجات و ... بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام عنوان کرد: 140 طرح اقتصاد مقاومتی با اشتغال زایی 420 نفر از ابتدای سال تا کنون اجرا شده است

کریمیان تصریح کرد: در سال 95 حدود 3هزار نفر آموزش های لازم فنی و حرفه ای را در خصوص طرح های اقتصاد مقاومتی کسب کردند.

وی به طرح های محرومیت زدایی سپاه ناحیه ایلام اشاره و افزود: امسال در قالب طرح های محرومیت زدایی 31 باب مسکن برای محرومین ساخته و تحویل آنان داده شده است و یا در آستانه تحویل به صاحبان آنهاست

فرمانده سپاه ناحیه ایلام خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات بسیج سازندگی ناحیه ایلام ساخت 118 مورد سرویس بهداشتی برای محرومین شهرستان ایلام بود که در این زمینه 147 میلیون و پانصد هزار تومان هزینه شده است.

وی اذعان کرد: از دیگر خدماتی که بسیج سازندگی ناحیه ایلام داشته است می توان به آبرسانی روستایی، ساخت 3 خانه عالم در روستاهای بانویزه، پاکل گراب و حیدرآباد اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: لایروبی انهار جهت آبرسانی بهتر به باغات و زمین های کشاورزی از دیگر اقدامات طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه ایلام بوده است.

کریمیان تاکید کرد: خدمت به محرومین و محرومیت زدایی را برای خود بالاترین افتخار می دانیم و تا محقق ساختن تمامی منویات مقام معظم رهبری دست از تلاش و کوشش بر نخواهیم داشت.

ارسال نظرات