خبرهای داغ:
مجمع عمومی بسیج شهرستان نطنز
دومین اجلاس مجمع عمومی بسیج شهرستان نطنز در سال 1395صبح امروز با نخبه های فرهنگی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی شهرستان نطنز در نمازخانه سپاه ناحیه نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۹۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج در نطنز ،در این اجلاس که مسئولین ادارات و تمامی بسیجیان نخبه از قشر های مختلف حضور داشتند، رئیس مجمع حجت الاسلام والمسلمین روح الله امینی امام جمعه نطنزضمن تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان و روسای ادارات و همچنین تبریک پیشاپیش به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت : حکمت به معنای معرفت است معرفت به واقعیات عالم و در یک کلام یعنی بصیرت ، کسی که اهل دنیا طلبی نباشد خداوند دل او را نسبت به فهم مسائل محکم می کند ، زبانش را حق گو می کند علم های دنیا را درک میکند ، درد عالم را مداوا می کند که در حقیقت درد عالم همان بی تقوایی است و دوای آن تقوا است.

وی در ادامه گفت : در جامعه ی اسلامی ما امروزه فراز و نشیب های گوناگون در این چند دهه ی انقلاب اسلامی کهبر ما و ملت ما وارد شده است در سایه الطاف الهی ( امامت و ولایت ) برطرف گردیده شده است .

امینی در ادامه گفت : از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جامعه اسلامی اکنون به دو قسمت انقلابی و غیر انقلابی و یا ضد انقلابی تقسیم شده است که این تقسیم بندی بسیار زیبایی است ، واقعیت این است که یک عده در طول مسیر این حرکت یا خسته شده اند یا بی تفاوت و یا دنبال مادیات و دنیا پرست شده اند و گویا انقلابی گری در بین بعضی از افراد پر رنگ نیست و هیچ دغدغه ای وجود ندارد که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دغدغه داشتن ، خود یک از ویژگی های بسیجی بودن است .

وی در ادامه مطالب خود به ویژگی های انقلابی گری اشاره داشتند که عبارتند از : 1- تحت پرچم ولایت حرکت کردن هم به صورت عملی و هم به صورت زبانی 2 – داده های تمام سلول ها باید سده ی ولایی داشته باشد 3 – تمام زوایای زندگی حاکی از ولایت پذیری باشد 4 – انقلابی گری یعنی به فکر دین و انقلاب بودن 5 – انقلابی گری باید دارای ثبات عقیده و اراده باشد 6 – و در نهایت انقلابی گری یعنی آرزوی شهادت داشتن

وی در پایان گفت : امام (ره) فرمودند ما گرفتار آمریکا و کشورهای غربی نیستیم بلکه متاسفانه گرفتار غرب زده ها و غرب گراها هستیم که به مراتب خطرشان بیشتر سیاستمداران آمریکایی و غربی است .وی همچنین یکی از آفت ها ی زندگی را خوش خیالی عنوان کرد که بسیجیان بایستی بصیرت خوشان را بالا ببرند و در دو محور فرهنگی و مطالبه گری حرکت کنند .

دبیر این مجمع برادر بسیجی حامد حسن پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بسیج نطنز ضمن تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان گفت : هدف از برگزاری این مجمع جمع بندی فعالیت های شوراهای اندیشه ورزی و کارگاههای تخصصی موضوعی بسیج شهرستان است.

وی در ادامه افزود : توسعه و تقویت تعامل اثر بخشی و هدفمند با بسیجیان صاحب نظر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه ی تحقق بسج دهها میلیونی و پیشرفت انقلاب اسلامی از اهمئیت و ضرورت بالایی برخوردار است که سیاسیت گذاری ، طرح ریزی و ارائه ی برنامه های هدفمند ، ارزش مدار و تاثیرگذار بر مردم ، مستلزم بهره گیری از توان فکری و اجرایی نخبگان و صاحب نظران بسیجی است . در این زمینه مجمع بسیج شهرستان تلاش داشته با استفاده از ظرفیت نخبگان بسیجی ضمن تعامل سازنده با ادارات و سازمانها ، در جهت رفع معضلات و نیز پیشرفت انقلاب اسلامی گام های موثری بردارد . در ادامه این مراسم طرح ها مورد بررسی قرار گرفت و موافقان و مخالفان طرح صحبت نمودند . در پایان این مراسم بیانیه مجمع عمومی بسیج شهرستان قرائت شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها