برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در جلسه شورای اداری مهران با حضور مدیران ادارات و نهاد های این شهرستان تشریح شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۹۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، ،افتتاح طرح های محرومیت زدایی ، اردوی کاروان راهیان نور دانش آموزی، زنگ انقلاب،بیان خاطره، رژه خودرویی، غبارروبی مزار شهدا،گرامیداشت عملیات والفجر8 از مهمترین برنامه های دهه مبارک فجر در ناحیه مهران می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولدبیگی امام جمعه مهران در نشست شورای اداری مهران اظهار کرد: دهه فجر سرآغاز حکومت الهی که استقلال و آزادی را برای ملت ایران زمین به ارمغان آورد.

وی افزود:به برکت انقلاب اسلامی پس از 37 سال هنوز دشمنان نتوانستند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی در دنیا شوند.

امام جمعه مهران یادآور شد: امروز این امنیت پایدار که در منطقه ایجاد شده به برکت وجود انقلاب اسلامی است که اسلام را در سرتاسر دنیا گسترش داده است.

مراد ناصری فرماندار مهران نیز در این نشست گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان اقدامات و. دستاوردهای دولت می باشد.

مراد ناصری فرماندار مهران نیزاز مسئولین ادارات درخواست کرد تا در زیبا سازی شهر ، نصب بنر و حضور گسترده در مراسمات دهه فجر همکاری لازم را داشته باشند.

سرگرد روح الله زیدی جانشین سپاه ناحیه مهران نیز در این نشست بر هماهنگی بیشتر دستگاه ها در اجرای برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: فضاسازی شهری توسط ادارات در اولویت قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در این دهه ویژه برنامه هایی همچون زنگ انقلاب،بیان خاطره، رژه خودرویی، غبارروبی مزار شهدا،گرامیداشت عملیات والفجر8، سرکشی از خانواده شهدا، ویزیت رایگان ،افتتاح طرح های محرومیت زدایی ، اردوی کاروان راهیان نور دانش آموزی و چندین برنامه دیگر اجرا می شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار