خبرهای داغ:
امام جمعه بشرویه:

جایگاه ولایت نظام و انقلاب اسلامی بسیج و سپاه است

امام جمعه بشرویه گفت: جایگاه ولایت نظام و انقلاب اسلامی بسیج و سپاه است وما باید بیشتر مواظب و مراقب باشیم چرا که عموم مردم از پاسدار و روحانیت انتظار بیشتری دارند.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۸۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در جلسه انس ومودت پیشکسوتان جهاد و شهادت در بشرویه اظهار داشت: این برنامه انس و مودت بسیار خوب و سازنده است چرا که این روحیه برگرفته از رفتار و منش پیامبر و ائمه اطهار است.

وی عنوان کرد: جایگاه ولایت نظام و انقلاب اسلامی بسیج و سپاه است و ما باید بیشتر مواظب و مراقب باشیم چرا که عموم مردم از پاسدار و روحانیت انتظار بیشتری دارند.

شمس الدین با اشاره به قیام 19 دی در سال 56 نیز گفت: قیام مردم قم در آن روز باعث سمت دادن به انقلاب و ایجاد جرقه در دل مردم شد و پیروزی انقلاب اسلامی را بوجود آورد.

امام جمعه بشرویه خاطر نشان کرد: امروز وضعیت معیشتی مردم نابسامان است و مسئولین بجای تمسخر و کنایه زدن به منتقدین در جهت بهبود رکود اقتصادی عمل کنند.

وی تصریح کرد: عکس یادگاری گرفتن از ورود یک هواپیما به ایران که جوانان غیور ایرانی می توانند خود آن را بسازند؛ عزت نیست بلکه تحقیر و ذلت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها