خبرهای داغ:
مسئول حوزه شهید باکری دانشگاه آزاد بیرجند گفت: ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برای اعزام به سرزمین نور از ابتدای دهه فجر آغاز می شود و تا پایان بهمن ماه، ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۶۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

افشین عابدینی مسئول حوزه شهید باکری دانشگاه آزاد بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در خصوص زمان ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد بیرجند به اردوی معنوی راهیان نور اظهار داشت: ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برای اعزام به سرزمین نور از ابتدای دهه فجر آغاز می شود و تا پایان بهمن ماه، ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تاریخ اعزام برای خواهران و برادران مطابق دستور العمل اجرایی ناحیه بسیج استان در اسفند ماه خواهد بود، گفت: ثبت نام به صورت حضوری و در محل پایگاه های دانشکده ها انجام می شود.

مسئول حوزه شهید باکری دانشگاه آزاد بیرجند، تاکید کرد: حضور و ثبت نام دانشجویانی که عضو بسیج نیستند نیز بلامانع می باشد و یقینا مورد استقبال ما خواهد بود.

عابدینی عنوان کرد: تجدید پیمان با آرمان های شهدا، امام ، رهبری و انتشار این پیام به تمام دنیا که ما به راهی که شهدا رفته اند ایمان داشته و خود نیز آماده ادامه دادن به این راه مقدس هستیم از اهداف اصلی برگزاری اردوی راهیان نور می باشد.

وی افزود:هدف دیگر اردوی راهیان نور، زیارت قبور شهدا و به نوعی قدرشناسی از جوانان شهیدی است که با نثار جان خویش امنیت و آرامش را به ملت ما هدیه کردند، همان انسان های آزاده ای که به دنیا و تعلقات آن وابسته نبودند و به پاس این مجاهدت در راه خدای متعال مصداق آیه شریفه " أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ" شدند.

مسئول حوزه شهید باکری دانشگاه آزاد بیرجند با اشاره به اینکه هر سفری به اقتضای شرایط خود، تاثیرات مثبت و منفی فراوانی را بر روی شخص می گذارد، گفت: نکته بارز سفرهای راهیان نور تاثیر سراسر مثبت آن می باشد.

عابدینی افزود: انسان هنگامی که از نزدیک کربلای ایران را مشاهده می کند به ایثار و رشادت های رزمندگان در راه دفاع از نظام مقدس اسلامی پی برده و معنای وصیت امام راحل را بهتر درک می کند که فرمودند: نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، چرا که برای به ثمر نشستن این انقلاب و همچنین استقلال کشور، خون های پاک فراوانی بر زمین ریخته شده است.

وی عنوان کرد: افزایش روحیه مجاهدت در راه خدا، پاسداشت خون شهدا، عمل به وصایای امام (ره) و همچنین دفاع از حریم ولایت مطلقه فقیه از بارزترین اثرات این سفر برقلوب جوانان مومن و انقلابی است.

مسئول حوزه شهید باکری دانشگاه آزاد بیرجند در پایان خواستار حمایت ویژه مسئولان دانشگاه، برای باشکوه تر برگزار شدن این مراسم معنوی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها