همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی (ع) با حضور جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور،رییس ستاد اربعین کشور و جمعی از مسئولین استان البرز در فرهنگسرای امام علی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۴۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی (ع)  با حضور جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور،رییس ستاد اربعین کشور و جمعی از مسئولین استان البرز در فرهنگسرای امام علی (ع) برگزار شد.

برگزاری همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی در ساوجبلاغ

 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ساوجبلاغ در این نشست با قدردانی از فعالیت خادمین اربعین حسینی (ع) در موکب نجف اشرف که وظیفه خدمات رسانی و پذیرائی از زائران اربعین حسینی (ع) را داشتند، گفت:خادمان اعزامی از شهرستان ساوجبلاغ درکنار عزیزانمان از استان حضور داشته و خدمت رسانی به 5 هزار زائر را عهده دار بودند.

محسن تکزارع افزود: از طریق کمکهای مردمی مبلغ 185 میلیون تومان بصورت نذورات برای مراسم اربعین جمع آوری وهزینه شدو سه دستگاه کانتینر نیز توسط خیران شهرستان برای اسکان زائران اهدا شد.

وی گفت:از زمان آغاز بکار دفتر بازسازی عتبات عالیات درساوجبلاغ مبلغ 2 میلیارد تومان جمع آوری وبرای ساخت وساز در حرمین شریفین هزینه شده وتاکنون هم 720 نفر بعنوان متبرع خدماتی به مدت 1 ماه اعزام شده اند.

رئیس ستاد اربعین کشور هم با تشکر و قدردانی از مسئولین و خادمین شهرستان ساوجبلاغ در نجف اشرف که زحمات و تلاش های بی وقفه ای را جهت ایجاد موکب و پذیرائی از زائرین داشتند، گفت: در این ایام هر روز 4 میلیون وعده غذایی برای پذیرایی زائران آماده وتوزیع می شد.

گودرزی افزود: 800 هزار خادم افتخاری از کل کشور مسئولیت پذیرایی واسکان زائران دراربعین امسال را به عهده داشتند.

وی گفت: در این مراسم دستگاه های دولتی بعنوان هماهنگ کننده ومردم بعنوان مجریان ومدیران برگزاری مراسم بودند.

در خاتمه مراسم با اهداء لوح سپاس از 56 نفر از آقایان و20 نفر از بانوان خادم در موکب نجف اشرف و فعال در آشپزخانه موکب تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها