خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) آوج:

طليعه پيروزي مكتب امام خميني در جهان روزبه‌روز نمايان می‌شود

میرزا بیگی گفت: در عرصه سياسي نه‌تنها استكبار غرب متحدان خود را در مناطق حساس خاورمیانه و آمريكاي لاتين پی‌درپی از دست می‌دهد، بلكه در محاصره انزجار ملت‌های جهان و حتي ملت‌های آمريكا و اروپا قرارگرفته و در افكار عمومي جهان، گرفتار انزواي بی‌نظیر شده است.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۳۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

حجت‌الاسلام حسن میرزا بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین گفت: در حالي وارد سي و هشتمین سال پيروزي انقلاب اسلامي می‌شویم كه وعده‌های معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني علیه‌الرحمه يكي پس از ديگري محقق شده و می‌شود و طليعه پيروزي نهايي مكتب امام خميني (ره) در جهان روزبه‌روز بيشتر نمايان می‌شود.

وی در ادامه افزود: سران رژیم‌های فاسدي كه از آغاز، مقابل نهضت اسلامي ما ايستادند يكي پس از ديگري سقوط می‌کنند و با سرعتي باورنکردنی جاي خود را به اسلام‌گرایان و دوستداران انقلاب اسلامي می‌دهند.
میرزا بیگی افزود: آمريكا و صهيونيزم بین‌الملل پس از شكست سنگين نظامي از ملت ايران در جنگ تحميلي و خلیج‌فارس؛ شكست از ملت لبنان و فلسطين مقاوم را نيز متحمل شده و با دادن خسارت فراوان مالي و جاني و حيثيتي در برابر مقاومت ملت سوریه مجبور به عقب‌نشینی ذليلانه از اين كشور گرديدند و در باتلاق افغانستان دست‌وپا می‌زنند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آوج تأکید کرد: در عرصه اقتصادي، بحران بی‌سابقه در تاريخ، نظام سرمایه‌داری را محاصره كرده و راهي جز اعلام ورشكستگي پيش روي آنان نيست.

وی در ادامه گفت: در عرصه سياسي نه‌تنها استكبار غرب متحدان خود را در مناطق حساس خاورمیانه و آمريكاي لاتين پی‌درپی از دست می‌دهد، بلكه در محاصره انزجار ملت‌های جهان و حتي ملت‌های آمريكا و اروپا قرارگرفته و در افكار عمومي جهان، گرفتار انزواي بی‌نظیر شده است و اينك آمريكا و صهيونيزم پس از شکست‌های مكرر از ملت انقلابي ما در حوزه‌های نظامي و سياسي و شكست تهاجم فرهنگي دشمن در بی‌هویت كردن نسل جوان؛ خصم زبون به شيطنت جديدي روي آورده و تلاش می‌کند با توطئه اقتصادي، ملت ما را به‌زانو درآورد، غافل از آنكه ملت بزرگ و تاریخ‌سازی كه تا اينجا آمده تا آخر خواهد آمد و از همين تهديدها فرصتي را براي شكوفايي و جهش اقتصادي خود خواهد ساخت كه بار ديگر جهان را به شگفتي وادارد.
میرزا بیگی افزود: ملت مقاوم ايران هنوز فراموش نكرده که روزهايي را كه استكبار شرق و غرب با كمك طاغوت‌های سقوط كرده و در حال سقوط منطقه؛ قيمت نفت را به زير هزينه توليد يعني كمتر از 10 دلار تنزل داده و براي صادرات همان اندك نفتِ تقریباً مجاني هم با ماهواره‌های آمريكايي، هواپيماهاي شوروي و موشک‌های فرانسوي و انگليسي روبرو بوديم و براي عبور هر كشتي بايد شهدايي تقديم می‌کردیم. اگر توانستيم از آن بحران‌ها عبور كنيم كه باافتخار عبور كرديم، بی‌شک عبور از شرايط جديد براي ملت ما چيزي نيست.
میرزا بیگی اظهار کرد: جهاد اقتصادي بزرگ ملت ايران تازه آغازشده و جوانان پراستعداد و نابغه ايراني با حركت شگفت‌آور در اين عرصه ثابت خواهند كرد چيزي از اسلاف خود در دفاع مقدس كم ندارند و اگر جوانان دهه اول انقلاب و شهداي بزرگِ طلايه دار اين راه با ايثار و فداكاري نيروي دفاعي را پایه‌گذاری كردند كه امروز همه استكبار هم باوجود دنيايي از سازوبرگ تسليحاتي فوق پيشرفته از زویایی با اين قدرت دفاعي وحشت دارند، یقیناً جوانان امروز ايران اسلامي نيز اين توان رادارند كه با درخشش در عرصه جهاد اقتصادي، بنيه اقتصادي را براي كشور پی‌ریزی كنند كه دنيا را در برابر عظمت ملت ايران به خضوع وادارد.
وی گفت: تحقق اين هدف و گذر از اين گردنه‌ی صعب‌العبور، سختی‌ها و مشكلاتي هم دارد، كه از مشكلاتي كه ملت ايران در تحقق اصل انقلاب و دفاع مقدس متحمل شدند بيشتر نيست، اما آثار و نتایج آن بسيار شكوهمندتر و چشمگيرتر خواهد بود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اوج افزود: با اميد به پروردگار متعال كه پيروزي مؤمنان را خود تضمين كرده است؛ اطمينان داريم كه اين مسير را با سربلندي و عزت خواهيم پيمود و در وراي اين توطئه‌های اقتصادي دشمن، پیروزی‌های بزرگ و غیرقابل‌تصور در انتظار ملت ايران است. با اين بازی‌ها كه دوام زيادي هم ندارد و چند صباحي بيشتر نمی‌پاید، آمريكا و اروپا بيش از آنكه به ملت ايران لطمه‌ای وارد كنند، اقتصاد درمانده و پريشان خود را به فروپاشي كامل نزدیک‌تر می‌کنند.
وی در پایان تأکید کرد: ملت ايران با داشتن رهبري دانشمند كه در اوج هوشمندي تمام، توطئه‌ها و حوادث را از مدت‌ها قبل از وقوع آن پیش‌بینی و راه برون‌رفت از آن را براي ملت ولايت مدار خود تبيين می‌کند و با داشتن مردان وزنانی چنين بصير و بااراده كه با عبور از توطئه‌های فراوان به‌ویژه فتنه 88 نشان دادند براي حركت به سمت تكامل و پيروزي بزرگ، توانايي گذر از هر معبر سخت و خطرناكي رادارند؛ اين بار هم پيروز و سربلند بيرون خواهند آمد. زمستان خواهد رفت و روسياهي براي ظالمان و مستكبران و پیاده‌نظام داخلي آنان خواهد ماند.

انتهای پیام/5002

اما النصرالا من عند الله العزيز الحكيم


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار