خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج عنوان کرد: بیش از 50 برنامه فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در ایّام الله دهه مبارک فجر انقلاب در ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) آوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۳۶۲۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
غلامرضا مهر علیان فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آوج، به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: بیش از 50 برنامه فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در ایّام الله دهه مبارک فجر انقلاب در ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود.
وی این ماه و این ایام را در تاریخ کشور ما روزهایی فراموش‌نشدنی بیان کرد و گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی با انقلاب و قیام خود مهر تائیدی بر مقبولیت این نظام و انقلاب زده‌اند وبه همه مستکبرین عالم نشان دادند که در احقاق حق خود از پای نمی‌نشینند و این ادعا را در 8 سال دوران حماسه و ایثار نیز رقم‌زده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه عزت، عظمت، اقتدار، استقلال و مقبولیت ایران حاصل ایستادگی ملت ایران د برابر زورگویان عالم است، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای اثربخش و تأثیرگذار آن حاصل مقاومت، ایستادگی و پایداری ایثارگران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آوج گفت: برنامه‌های مختلفی برای اجراء در  ایّام الله دهه مبارک فجر پیش‌بینی‌شده است که نواختن زنگ انقلاب در مدارس، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری جشن‌های انقلاب در مساجد، محلات و مدارس شهرستان،  برپایی نمایشگاه، برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی، مسابقات ورزشی و دیدار با خانواده‌های شهدا ازجمله برنامه‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی ضمن تأکید بر حضور مسئولان و مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر افزود: دهه فجر سال 95 همانند سالهای قبل از شور و حال خاصی برخوردار خواهد بود و بسیجیان و مردم ولایتمدار شهرستان با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی، بصیرتی و... در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج این ایام را گرامی می‌دارند.


5001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها