در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ابرکوه مطرح شد؛

سد معبر تعرض به حقوق شهروندی وتوهین به شهروندان است

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ابرکوه مطرح شد؛ سد معبر تعرض به حقوق شهروندی وتوهین به شهروندان است.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۸۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ابرکوه که با حضور مسئولین ادارات ذی ربط در محل سالن اجلاس شورا برگزار شد، موضوعاتی جهت رفع سد معبر و راه کارها عملی آن ارائه و تصمیماتی اتخاذ شد.

در این جلسه که مسئولین نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، صنعت و معدن و تجارت، اتاق اصناف، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند، به این موضوع اشاره شد که قانون شهرداری‌ها موظف است از معابر به عنوان ملک عمومی حفاظت کرده و آن را برای استفاده عموم آماده نگه داشته و از تجاوز به میدان ها، پارک ها و باغ های عمومی که حق طبیعی هر شهروندی می باشد جلوگیری نماید.
در این جلسه مطرح شد که سد معبر تعرض به حقوق شهروندی وتوهین به شهروندان است، و مقرر شد که راهکارهای ارائه شده جامه عمل بپوشاند.
راهکارهای ارائه شده بدین شرح است: 1- شهرداری ابرکوه پوستر هایی با موضوع احادیث و تذکر به بعضی از کسبه آماده و در اختیار آنها قرار دهد.
2- لوح های تشویقی در این جهت به تعدادی از کسبه تقدیم گردد.
3- در خطبه های نماز جمعه پیرامون رعایت رفع سد معبر تذکراتی داده شود.
4- کارکنان ادرات و بانکها، وسایل نقلیه خود را در پارکینگ های عمومی و خصوصی قرار دهند.
5- ساماندهی دست فروشها و خرده فروشان سیار در سطح شهر و اسکان آنها.
6- جلسه توجیهی و فرهنگی اصناف با همکاری شهرداری و اداره صنعت و معدن .
7- فرهنگ سازی عمومی در زمینه رفع سد معبر از جمله موارد مطرح شده و پیشنهادی بود که مقرر گردید هر کدام از ادارات حاضر در جلسه متعهد به همکاری و تقسیم کار شوند و اجرای بندهای این جلسه تا پایان بهمن ماه سالجاری انجام شود.

ارسال نظرات