در راستای تجلیل از آتش نشانان:

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه با آتش نشانان

طی دیداری باحضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه با آتش نشانان یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکوی تهران را درمحل آتش نشانی این شهر گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۷۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، شهردار ابرکوه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر با آتش نشانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان در حادثه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: ما شاهد تلاش بی وفقه مجموعه آتش نشانی در سطح شهر هستیم.
حسین حاتمی افزود: تا در جمع آتش نشانان نبوده و از نزدیک شاهد تلاشهای آنها نباشیم، متوجه کم و کیف کار آنها نیستیم. چرا که خطرها و استرس ها جز زندگی این تلاشگران می باشد.
وی در ادامه بیان داشت: آتش نشانان در ابرکوه با سعی و مجاهدت های خود تلاش در رفع هر مشکلی را دارند ولی متاسفانه در شهرستان ابرکوه از کمبود امکانات رنج می بریم و کمبود نیرو و امکانات، کار را با مشکل روبروکرده است.
در ادامه این دیدار، سید حمید جلایی، رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه هم ضمن پاسداشت از زحمات آتش نشانان کشور افزود: پیشگیری می تواند نقش مهمی در جلوگیری از آسیب های احتمالی را ایفا نماید که نظارت صحیح بر ساخت ساز ها و استاندارد سازی تاسیسات و ... از مواردی هست که می تواند کمک شایانی به جلوگیری از اتفاق ها را داشته باشد.
در ادامه جلسه برخی از آتش نشانان مشکلات و کمبودهای در مرکز آتش نشانی شهرستان را مطرح کردند که مقرر شد مسئولین پیگیری این مسائل مهم مطرح شده را نمایند.
در پایان این دیدار هم با اهدای شاخه گل از زحمات ایت مجاهدان خسته ناپذیر تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات