خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سراب با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر رشد و تکامل هست، از اجرای بیش از 2۰۰ عنوان برنامه همزمان با سی و نهمین فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۴۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

 کاظم قلعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای آتش نشان اظهار کرد: تقریباً تا دو سال دیگر وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌شویم که معمولاً لفظ چله و چهل برای جریان و اتفاقی استفاده می‌شود که کامل شده باشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نقش حیاتی برای کشور و انقلاب دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا شعار دهه فجر امسال با عنوان گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است که نشست های بصیرتی با این عنوان در سطح حوزه ها و پایگاه ها برگزار خواهد شد.

قلعه بیان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه حضور، ایثار و مجاهدت ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی و پایداری رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای والامقامی که استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند.

وی افزود: امسال هم در شرایطی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که جوانه های بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان به ویژه در کشور های اسلامی در حال ثمردهی است و متقابلا اقدامات خصمانه استکبار جهانی و ارتجاع منطقه نیز شدت گرفته است .

کاظم قلعه اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه ها و جشن هایی در سطح شهرستان و پایگاه های مقاومت بسیج با همکاری هیئت امنا مساجد و واحد های مقاومت بسیج دانش اموزی و اقشار و بسیج دانشجویی اجرا خواهد شد که در این راستا بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه سراب برگزاری یادواره های شهدا در سطح شهرستان، دیدار با ائمه جمعه، همایش ائمه جمعه و جماعات، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، اجرای دوره های آموزشی اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، اعزام گروه پزشکی و دارویی به مناطق محروم، برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر و برنامه های متنوع دیگر را از اهم برنامه ها در دهه فجر امسال عنوان کرد.

قلعه در پایان با اشاره به اهمیت حضور مردم انقلابی که نشانگر مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی است بر حضور همه اقشار به خصوص بسیجیان در برنامه های دهه فجر به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

ارسال نظرات