قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) در آیین معرفی مدیرکل جدید کمیته امداد آذربایجان شرقی، گفت: کمیته امداد با تغییر اساسنامه در فروردین سال گذشته و انتصاب هیات امنای جدید وارد مرحله ای جدید از حیات خود شده و با کوله باری ارزشمند از خدمت به محرومان، به نقطه ای رسیده که راهبردهای جدید را در پیش گرفته است.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۴۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، سید امیرمنصور برقعی، ادامه داد: چهارچوب فعالیت این نهاد در اساسنامه ابتدا توسط امام راحل(ره) و سپس توسط رهبر فرزانه انقلاب مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی رکنی بی نظیر در انقلاب و دفاع از هویت و تمامیت ارضی کشور محسوب می شود، خاطرنشان کرد: اگر تبریز به شهر بدون گدا شهرت یافته ناشی از نهادینه شدن دیانت، فرهنگ کار و تلاش در این خطه از کشور بوده است.

برقعی با بیان اینکه نگاه اقتصادی به فقر موجب می شود که خدمات حمایتی این نهاد اثرگزارتر باشد،تاکید کرد: باید فقر را در دل اقتصاد مطالعه کنیم و سمت و سوی کمیته امداد هم حل مساله فقر است.

وی اظهار کرد: باید توجه و ادراک اقتصادی ما نسبت به مساله فقر و راهکارهای مواجهه با آن بهتر شود تا بتوانیم خدمات حمایتی خود را اثرگذارتر تعقیب کنیم.

قائم مقام کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد انقلابی نقش خود را در برهه های مختلف به خوبی ایفا کرده، تصریح کرد: کمیته امداد پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در اشکال و روش های گوناگون خدمات ارزنده ای به محرومان ارائه داده و با کسب تجربه خود را روزآمد کرده است.

عضو هیات امنای کمیته امداد، افزود: اگر همت والای مردم، همکاری دستگاهها و حمایت مسئولان نباشد امکان توفیق کمیته امداد در انجام خدمت به محرومان وجود ندارد.

برقعی با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در تشویق مردم برای کمک به محرومان جامعه، اظهار داشت: رسانه ها منادیان گسترش احسان و لطیف شدن روح انسانی برای کمک به محرومان هستند.

در این آیین طی حکمی از سوی سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد، محمد کلامی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد آذربایجان شرقی منصوب و از تلاش‌های حسین دشتی مدیر کل پیشین این نهاد قدردانی شد.

محمد کلامی سوابقی همچون عضویت هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و فعالیت به عنوان عضو کمیته انضباطی اساتید و کارکنان منطقه ۱۳ این دانشگاه و تحلیل گری اقتصادی را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظرات