خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در آیین معرفی مدیرکل جدید کمیته امداد استان، شناخت خوب فقرا و اشتغالزایی برای مدددجویان را از امتیازات مهم کمیته امداد برشمرد و گفت: کمیته امداد با شناخت خوبی که از فقرا دارد، توانسته کمک های مردمی را در مسیر درست هدایت کند.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۳۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، آیت الله محسن مجتهد شبستری با بیان اینکه دین غیر از محبت به انسانها نیست،تاکید کرد: علیرغم تبلیغات دشمنان که اسلام را دین خشونت معرفی می کنند، اسلام دین صفا، صلح و محبت است.

وی با بیان اینکه صدقه 70 بلا را از فرد و جامعه دور می کند، اظهار کرد: در احادیث و روایات آمده که خود پروردگار صدقات را می گیرد، همچنین در برخی دیگر از احادیث آمده که صدقه مرگ ناگهانی را از انسان دور می کند و غضب پروردگار را خاموش می کند.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به اینکه در اسلام دادن زکات و انفاقات الزامی است،خاطرنشان کرد: پرداخت زکات موجب تزکیه روح و مال انسان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه اسلام فرد را به کار و تلاش سفارش می کند،اظهار کرد: افرادی همچون ایتام و معلولان هستند که توانایی کار و تامین معاش خود و خانواده را ندارند و باید به این افراد کمک کرد.

وی بیان داشت: همانطور که دعا سلاح مومن است، برحی از گرفتاریها نیز با پرداخت صدقه رفع می شود.

امام جمعه تبریز امتیاز دیگر کمیته امداد را خودکفا کردن مددجویان عنوان و بیان کرد: با سرمایه ای که کمیته امداد به مددجویان می دهد توانسته است زمینه اشتغال و درآمد پایدار آنها را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بالاترین خدمت،خدمت فرهنگی است، گفت: به علت هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن، در حال حاضر نوجوانان و جوانان ما در معرض آسیب های فضای مجازی قرار گرفته اند.

آیت الله مجتهد شبستری در پایان با قدردانی از زحمات هفت ساله حسین دشتی، برای محمد کلامی مدیر کل جدید کمیته امداد آذربایجان شرقی آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظرات