مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از خانه جوانان نایسر شهر سنندج بازدید کرد و گفت، این طرح به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۸۱۳۴۸۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در بازدید از خانه جوانان شهر نایسر اظهار داشت، خانه جوانان شهر نایسر با پیگیری های صورت گرفته معاونت فرهنگی و امور جوانان در راستای مکان اختصاصی برای فعالیت و امورات سازمان های مردم انجام شد.
 
 
حامد جولائی افزود: این طرح مکانی برای فعالیت ها و تصمیم گیری های جوانان می باشد و هزینه های اجاره این طرح از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و اداره کل تأمین خواهد شد.
 
 
وی در ادامه گفت: خانه جوانان شهر نایسر در دو طبقه با زیر بنای 300 متر مربع در بخش های مختلف اداری و سالن جلسات احداث شده است.
 
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد، این طرح به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.
 
 
حامد جولائی به آسیب های اجتماعی در شهرهای استان کردستان اشاره کرد و گفت، با احداث خانه جوانان، سازمان های مردم نهاد می توانند بدون دغدغه در مکان مختص به خود به رفع آسیب ها و معضلات اجتماعی به پردازند.
 
 
جولائی در پایان اظهار داشت، رسیدگی به امورات و فعالیت های حوزه جوانان به عنوان مقوله مهم برای مسئولین باید در اولویت باشد و با توجهات و کم کردن انتظارات این حوزه می توانیم شاهد جامعه ایی شاداب و بدون آسیب های مختلف اجتماعی باشیم.
ارسال نظرات