طی مراسمی و با حضور مسئولین پروژه بهسازي و ساماندهی گلزار شهداي «بشنيغان» آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۴۶۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، محمدرضا صادقی رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان ميبد بیان داشت: محله بشنیغان با دارا بودن 32 شهید و یک جانباز شهید از دوران دفاع مقدس از محله‌های شهیدپرور شهرستان میبد به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: گلزار شهدای این محله بعد از تکمیل و به‌سازی گلزارهای شهدای محله‌های شهیدیه، رکن‌آباد و فیروزآباد آغاز شده و عملیات به‌سازی و مرمت در آن انجام خواهد شد.

صادقی خاطرنشان کرد: به‌سازی و مرمت این گلزار شامل کاشی‌کاری و کف‌سازی و سقف کاذب است و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده این پروژه را ظرف مدت سه ماه به اتمام می‌رسانیم.

رئیس بنیاد شهید میبد همچنین‌ هزینه اختصاص یافته به این پروژه را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: بخشی از این هزینه از محل اعتبارات بنیاد شهید و بخشی دیگر توسط خیران تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: این هزینه در دو بخش دیوار و سقف و کف سازی گلزارهر کدام به مبلغ 500 میلیون ریال انجام خواهد شد.

صادقی در رابطه با تغییرات قبور شهدا گفت: در این طرح برداشت اولیه توسط مهندس فنی صورت گرفته و مکان قبور تغییری ندارند ولی سنگ قبرها با توجه به طرح گلزار شهدای سراسر کشور بهسازی می شوند.

در این مراسم که با حضور نماینده مردم میبد نماینده مردم میبد در مجلس، فلاح معاون فرماندار، فرمانده سپاه و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان میبد انجام شد مسئولین با حضور بر سر قبور مطهر شهدا و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نموده و سپس کلنگ افتتاح پروژه به‌سازی گلزار شهدای بشنیغان توسط خانواده شهدا به زمین زده شد.


ارسال نظرات