خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی بسیج سازندگی قزوین: متاسفانه سبک زندگی ها تغییر کرده است و زندگی مردم به سمت تجمل گرایی و غرب سوق یافته و مردم به دنبال لوکس گرایی هستند.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۸۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

اخیرا خبرگزاری بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی مصاحبه هایی با کارآفرینان و صاحبان بنگاه های زود بازده انجام داده است که همگی به اتفاق از عدم توجه مسئولین به حوزه فعالیتشان گله مند بودند.

از طرفی وقتی به مسئولین مراجعه می‌شود آنان ادعا دارند که اقتصاد مقاومتی را سر لوحه کارشان قرار داده اند و در اینجا دچار یک تناقض گویی در عمل و سخن می‌شویم.

نیک جو معاون روابط عمومی بسیج سازندگی استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در این باره اظهار کرد: دغدغه فعالان درست است، در حال حاضر در عمل کاری از مسئولان نمی‌بینیم و دستگاه های دیگر هم هیچ کمکی به کارآفرینان نمی‌کنند.

نیک جو افزود: در صدور مجوز ها خیلی کوتاهی می‌کنند، در مجوز های پرورش ماهی یا مجوز های بهداشت و یا بدنه سازی کار شکنی می‌کنند و این نشان از کم لطفی مسئولین ما دارد.

این کارشناس اذعان کرد: ما در حوزه بسیج سازندگی در بحث آموزشی بازار و فروش را بر عهده گرفته ایم و غرفه های بسیاری را در شهرستان ها برپا کرده و به فروش پرداخته ایم و باید یادآور زحمات و همکاری جهاد سازندگی و دامپزشکی شد که همکاری بسیاری در این زمینه با ما داشتند.

وی در پاسخ به سوال « دلیل عدم توجه مسئولان » ابراز کرد: این کارشکنی ها و سخت گیری های بیش از حد، نوعی کاغذ بازی است.

بعنوان مثال مانع پرورش دام در روستا می‌شوند! روستا که داخلش درون زا و تولید است را می‌گویند غیر قانونی است و باید مجوز داشته باشید در حالی که از قدیم در روستا پرورش دام بوده و بعنوان شغل و پیشه مردم روستا بوده و از این طریق امرار معاش می‌کردند و زندگی می‌کردند.

معاون روابط عمومی بسیج سازندگی قزوین در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: متاسفانه سبک زندگی ها تغییر کرده است و زندگی مردم به سمت تجمل گرایی و غرب سوق یافته و به دنبال لوکس گرایی هستند که همه اینها باز هم مشکلی بر سر راه بنگاه های زود باز ده هستند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها