خبرهای داغ:
فرمانده یکی از لشکرهای عملیاتی فاطمیون در سوریه گفت: قدرت اسلام حد و مرز ندارد. افغانی، پاکستانی، بحرینی، ایرانی همه و همه از حرمین و اسلام ناب دفاع می کنند و این به معنی رشد اسلام تا فراتر از مرزهای ایران اسلامی می باشد.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۷۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی فصیحی یکی از رزمندگان لشکر فاطمیون در جبهه سوریه در یادواره شهدای پایگاه حضرت رسول (ص) و گرامی داشت یاد شهدای مدافع حرم، در شهرستان بشرویه بیان کرد: سربازان ایران لشکری مخلص و با اقتدار هستند.

وی تنها رمز موفقیت سربازان و مدافعان حرم در جبهه سوریه را، اخلاص و ارادت قلبی آنها به ائمه اطهار و حضرت زینب (س) دانست.

فصیحی از ترس امروز جبهه النصره و داعشی ها گفت و افزود: با این وجود متاسفانه به دلیل شستشوی مغزی تروریست ها همچنان کار خود را ادامه میدهند و با شعار الله اکبر سر شیعیان را از تن جدا کرده و بر این اعتقاد هستند که با این کار کلید بهشت در دستانشان است.

وی با اشاره به اشتیاق اکثر جوانان و مردم غیور خراسان برای شرکت در جنگ سوریه گفت: با همکاری و همت همین مردم و نیز برادران افغانستان و پاکستان است که امروز توانسته ایم کمر داعش را بشکنیم.

کسب مال و مقام برای دفاع از حرم اهل بیت، عقیده کج فهمان است 

فرمانده یکی از لشکرهای عملیاتی فاطمیون در مقابل داعش، با گله از عقیده عده ای کج فهم اظهار داشت: بسیاری از افراد تصور میکنند مدافعان حرم برای به دست آوردن پول، پست و مقام در جنگ با داعش شرکت می کنند و خواهان عدم احتساب کشته شدگان در جنگ ها به عنوان شهدا می باشند.

وی افزود: ما به دعوت رهبری و برای دفاع از حرمین شریفین به جنگ با استکبار و تروریست ها می رویم تا نهایتا استکبار موفق به تضعیف و یا نابود سازی اسلام نگردد و این همان راه سیدالشهدا(ع) است.

سردار فصیحی با بیان اینکه قدرت اسلام و شیعه حد و مرز ندارد گفت: افغانی، پاکستانی، بحرینی، ایرانی همه و همه از حرمین و اسلام ناب دفاع می کنند و این به معنی رشد اسلام تا فراتر از مرزهای ایران اسلامی می باشد.

مدافع حرم گفت: انشاء الله با یاری ائمه و به ویژه حضرت زینب(س) در مقابل دشمنان اسلام پیروز خواهیم شد.

وی همچنین از خدمات وکمک های مردم ولایتمدار شهرستان بشرویه به سوریه قدردانی نمود و افزود: دعای خیر مادران شهدا و ملت ایران است که باعث قوت و ثبات قدم ما در این راه می گردد.

گفتنی است، در این مراسم یاد و خاطره 28 شهید پایگاه بسیج شهری حضرت رسول (ص) نیز گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها