خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: چقدر خوب است بعضی مسئولین عینک خوش بینی را ازچشم بردارند و به مشکلات موجود آنطور که هست نگاه کنند و با عینکی که همه چیز را تیره و تار نشان می دهد نگاه نکنند .
کد خبر: ۸۸۱۳۳۲۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در قزوین در خصوص اقتصاد در جامعه اظهار کرد: خط و خطوط خدمت به مردم باید آنقدر درشت و بزرگ باشد که بدون عینک هم دیده شود .

شجاعی مهر در ادامه افزود: مردم باید مزه خدمت رسانی را پچشند، رشد اقتصادی باید در بازار مسلمین دیده شود.

وی ادامه داد: در معیار تورم معنی پیدا می کند و باید در حفظ ارزش پول ملی معنی داشته باشد  رفاه عمومی باید در زندگی مردم دیده شود، باید سفره های مردم گسترده تر شود و رونق کسب و کار و ایجاد شغل و  اینها اگر جامعه ای اتفاق بیفتد برای دیده شدن نیاز به عینک ندارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز بیان کرد: چقدر خوب است بعضی مسئولین عینک خوش بینی را ازچشم بردارند و به مشکلات موجود آنطور که هست نگاه کنند و با عینکی که همه چیز را تیره و تار نشان می دهد نگاه نکنند .

شجاعی مهر با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب تبیین کرد: مشکلات اقتصادی فشار زیادی برمردم به خصوص اقشار  مستضعف جامعه وارد کرده است (رکود اقتصادی) ناشی از مشکلات بخش تولید عملا موجب نابسامانی وضیعت اشتغال و بدتر شدن وضیعت معیشتی اقشار مختلف مردم شده است تا جایی که رهبر انقلاب از لفظ (شرمندگی)برای بیان این مسائل استفاده می کنند.

وی مطرح کرد: مدام همه ما می‌گوییم، دولتی می‌گوید، مجلس میگوید، اقتصاددان آزاد روزنامه ای میگوید که فلان درصد از کارخانه ها تعطیل اند یا مثلا کمتر از نصف ظرفیت کار میکنند! خب بالاخره چه می شود ؟ بالاخره باید اینها راه بیفتد، بایدکار بکند;اگر کار کرد ،اشتغال به وجود خواهد آمد .

این خجلت و شرمندگی از بیکاری جوان در داخل خانه بیشتر است این را شما بدانید بنده خودم وقتی که به فکر این جوان می افتم شرمنده میشوم.

مسوول نمایندگی در پایان سخنان گفت: اگر ما و همه مسوولان با تکیه به اعتقادات خود در خصوص تولید داخل و جلوگیری از واردات بی رویه و فرهنگ سازی  استفاده از کالای ایرانی در مردم و مسولان بکوشند با کنایه زدن و دیدن خود برای اهداف خود در جهت های مختلف به موضوع اقتصاد بپردازند ما شاهد این خواهیم بود که جوانی بیکار و شرمنده خانواده نداشته باشیم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها