مسؤول فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه این اداره کل در مسیر رشد فناوری اطلاعات گام برداشته است، گفت: بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی در نشر فرهنگ وقف الزامی است.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۱۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، سیدایمان موسوی درباره نقش فضای مجازی در نشر فرهنگ وقف اظهار کرد: امروز با گسترش تکنولوژی و پیشرفت فناوری به سمتی می‌رویم که لزوم بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی در نشر فرهنگ ارزشی، اطلاعات و اخبار شفاف و قابل‌لمس است.

وی تصریح کرد: لزوم مکانیزه شدن دستگاه‌ها در مباحث فرهنگ‌سازی و نشر اخبار و دادن اطلاعات به مردم و جامعه با ساختار به‌روز احساس می‌شود و وجود این زیرساخت‌ها در این نهاد ارزشی و تأثیرگذار لازم است.

مسؤول فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه این اداره کل باید به سمت مکانیزه شدن و رشد فناوری پیش روند، اضافه کرد: شبکه‌های مجازی و اجتماعی از این جنس ابزارها هستند که در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرارگرفته‌اند.

موسوی گفت: مردم با تکنولوژی در حال پیشرفت هستند و در این مسیر گام برمی‌دارند و لازم است که دستگاه‌ها نیز در این مسیر حرکت کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف و مور خیریه استان سمنان در راستای ترویج فرهنگ وقف از این قاعده مستثنی نیست، تصریح کرد: برای ترویج و نشر فرهنگ وقف کانال‌های شبکه اجتماعی مانند تلگرام و سایت‌هایی مورد استفاده قرار گرفته است.

مسؤول فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه این اداره کل پیشرفت‌هایی نیز در این زمینه داشته است، تأکید کرد: در سازمان اوقاف مراسم گوناگون در روزها و سالگردهای مختلف برگزار می‌شود.

موسوی تصریح کرد: در سال‌های گذشته صداوسیمای مرکز سمنان همکاری خوبی با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان داشته است و امسال فیلمی را با مشارکت این اداره کل در زمینه وقف تولید کرد.

وی بیان کرد: صداوسیمای مرکز استان در مورد ترویج فرهنگ وقف اقدامات خوبی مانند مصاحبه با مسؤولان اداره کل، پخش تیزرها و انعکاس مسابقات قرآنی و سایر برنامه‌ها انجام داده است.

مسؤول فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: صداوسیمای مرکز سمنان برنامه‌های این اداره کل مانند برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و سمینارها را به‌خوبی پوشش داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها